Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ada Blûe
Skrevet (endret)

Jeg og ei venninne har bestemt oss for SPA - enten dagspa eller på hotell en weekend. Vi har ikke så mye tid til å reise, så tenkte det var enkelt å finne et i Oslo- området (dvs- max 2-3 timer med bil fra Oslo). Noen som har erfaringer?

Endret av Ada Blûe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holmsbu er bra. Fint badeanlegg og gode terapeuter. Hyggelig uteplass/utekafe også. Jeg fikk et rom som var litt mørkt, men var nok ekstra uheldig for det lå inn mellom to fløyer. Rommet i seg selv var helt OK.

Minuset er at bassenget inne er åpent for familiebading midt på dagen så hvis man skal ligge og duppe i fred og ro så går ikke det. Men før 9 og etter kl 17 er det voksenbad (eller var det i allfall da jeg var der for 2 år siden) så vil man ha det fredelig får man heller velge de tidene.

Ellers så må jeg skryte litt av Kragerø spa. Var der i fjor høst og det var rett og slett flott. Bodde i juniorsuite med stue, kjøkkenkrok, soverom og bad. Hotellet er helt nytt og det ser man. Fin spaavdeling med hyggelig "venterom". Skikkelig et sted å la skuldrene senke seg. Svømmebassenget var ikke så veldig stort, men flott laget. Man kunne svømme direkte ut i fri luft og fra utedelen hadde man fin oversikt over fjorden. (Men mulig Kragerø blir litt for langt unna? Husker ikke helt hvor langt det er fra Oslo og dit.) Ja, forresten....jeg hadde spapakke med halvpensjon og mat og service i spisesalen var upåklagelig. Det ble nesten litt for mye av det gode. Jeg reiste nemlig alene og det var ikke måte på så oppmerksomme servitørene var mot "stakkars ensomme meg" ved middagen :ler: .

Skrevet

Jeg har desverre ikke vært på spa før så har ingen å anbefale, men ta en titt på spaguiden.no. Har sittet og drømt meg bort på denne siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...