AUF Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 Hva pleier dere å gjøre på 1.mai?? Jeg er alene med ungene på et fremmed sted i år. Vanligvis pleier jeg å ta meg en tur på byen og se på toget og høre noen taler, og ungene får is. Vet ikke helt hva jeg skal finne på i år... :-? Hva gjør dere?
Gjest Diva Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 Før spilte og drillet jeg i et musikkorps i Oslo. Men nå tar jeg og kuler`n og leser til eksamen og later meg litt :D *glede seg*
Gjest Zalomine Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Spiser årets første softis. Dette er noe morfar innførte for lenge siden. Han er gammel arbeiderpartimann, og dette var en spesiell dag, så da kjøpte han softis til alle sine 9 unger. Mamma har holdt på tradisjonen om at årets første softis spises 1. mai, og jeg har holdt den videre. En uting er at det har en tendens til å regne 1. mai i Bergen, men softis blir det uansett
Julie Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Akkurat nå ser det ut til at jeg skal ut en tur i marka med hundene våre,samt ei venninne. God av en tur
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #6 Skrevet 29. april 2003 1.mai betyr dugnad på hytta for oss! Kjempekoselig - og samtidig godt med en hel dag som er satt av til dette!
wondergirl Skrevet 29. april 2003 #8 Skrevet 29. april 2003 Går i tog! Jeg liker bedre 1. mai enn 17. mai.
Tusenfryd Skrevet 30. april 2003 #9 Skrevet 30. april 2003 Fridag... Har ikke noe annet forhold til dagen. I år skal vi sette oss i bilen og ta en velfortjent langweekend med familien.
Fru Fomle Skrevet 30. april 2003 #10 Skrevet 30. april 2003 Fridag for meg også! Skal bruke dagen til å få tatt igjen litt forsømt husarbeid. Blir det fint vær blir det vel en tur i skogen e.l. med ungene.
aline Skrevet 30. april 2003 #13 Skrevet 30. april 2003 sove lenge også skal jeg møte ei venninde å gå på kafè etterpå. Lea: jeg bare rådigger avataren din, den er jo bare såååå kul der den står å svarer: "søndag!!" nemlig.... diggedigge.. Måtte bare si ifra lissom, gliser jo så fort jeg ser den. Den SIER innleggene dine av og til!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #14 Skrevet 30. april 2003 Fridag til fri benyttelse. Det ene året blir det dugnad, den andre året later man seg. Sånn etter som
@shygirl@ Skrevet 30. april 2003 #15 Skrevet 30. april 2003 Absolutt ingenting... Jobber i turnus, så dette er ikke engang fridag for meg... Derimot er det RØDdag... Og det er alt jeg legger merke til på den dagen... Bedre betalt, vet dere.... Hehe...
Armonia Skrevet 30. april 2003 #16 Skrevet 30. april 2003 1 mai er en vanlig fridag/søndag for meg! Har aldri gått i tog, kommer sikkert aldri til å gjøre det heller.. I morgen skal jeg skrive på diplomoppgaven min :cry: !
Gjest Zalomine Skrevet 30. april 2003 #17 Skrevet 30. april 2003 Den største gleden med å være ferdig med studiene, er egentlig å oppdage at 1. mai og kristihimmelfartsdag og pinse er FRIDAGER. Ikke bare dager der butikken er stengt, men du uansett leser til eksamen, som en hvilkensomhelst annen dag i mai/juni.... Nei, i morgen blir det softis ja, pluss at jeg skal sove lenge, ta igjen noe husarbeide, nyte fridagen, rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå