Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som vet hva f.eks lilla / lys lilla betyr? Jeg er nybegynner og litt redd for å sette i gang med noe jeg ikke greier å følge med på....
Chica Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Fargen forklarer hva slags time det er, lyslilla er spinning, mørk lilla er puls. Så en lys lilla/lilla time er en pulsspinntime. På nettsidene skal det være forklaring til alle timene tror jeg, er iallfall det på papirversjonen av timeplanen.