Gå til innhold

Hårprodukter

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan gi meg navn/adresse til forhandlere av TIGI bead head og KMS hårprodukter?? De selges ikke her jeg bor, og det er fantastiske hårprodukter.........

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

På www.tendenz.net finner du noen forhandlere av KMS, men ikke alle.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen bestilt fra Lookfantastic?

Skrevet

Hei!

Ja, jeg bestillte far www.lookfantastic.com tidligere idag.

jeg bestillte ett duo-sett fra RedKen..

Regner med at jeg blir fornøyd, og at dette ikke er siste gangen jeg handler der. Utvalget er enormt bra! :)

Ifølge andre er dette en trygg nett-butikk, så jeg tok sjansen... :)

Mvh Clea

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei!

Ja, jeg bestillte far www.lookfantastic.com tidligere idag.

jeg bestillte ett duo-sett fra RedKen..

Det gjorde jeg også, gleder meg til å få produktene og prisen er jo under halvparten av norsk pris :smile:

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg bestilte Dumb Blonde Shampoo og Protein Protective Spray på mandag.. Det ble 198 kr... satset på å holde meg under 200 i tilfelle større bestillinger må fortolles. Noen som vet det, forresten?

Er litt spent på hvor lang tid det tar før jeg får pakken :)

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag fikk jeg pakken min. Er imponert, det tok jo bare tre dager, jo :D

Tror du må betale toll på pakker over 200 kr, men jeg så at de hadde skrevet lavere beløp enn jeg bestilte for utenpå pakken, vet jo ikke om det var meningen...Gleder meg til å prøve det jeg bestilte i morgen!

Gjest Clea
Skrevet

Hei!

Pakken min er også kommet, dvs...den ligger på postkontoret og venter på meg! (Jeg rakk ikke post-kontoret, fordi jeg sov for lenge...)

Dette kaller jeg rask levering! :lol:

(Bestillte onsdag 30.05....wow!)

Nettbutikker bruker å skrive på pakken at den inneholder varer for under 200kroner slik norske kunder slipper å betale toll! :)

Hvis vi bestiller en vare som koster 200kr (før frakt blir lagt til), må vi betale toll! (Og da blir som regel pakken dobbelt så dyr...)

Mvh Clea

Skrevet

Når man bestiller varer mellom kr. 200,- og kr. 1000,- må man betale moms i tillegg. Momsen er 24% av det du betalte for varen(e). Så ofte lønner det seg allikevel! Men, som det ble nevnt tidligere her, ofte skriver de på en lavere verdi for at kundene skal slippe å betale moms.

Ja, og så sender posten en regning på kr. 62,- for hver pakke som skal fortolles! Det lønner seg også å bli internett-fortoller hvis man bestiller noe som har verdi over kr. 200,-. Ved å ordne fortollingen selv over nettet betaler du kun momsen og ikke evt. gebyrer som tollvesenet skal ha for å gjøre det. Og da blir det dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...