Kristianne Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 :evil: Jeg er sint? Mulla Krekar forlanger politibeskyttelse - han er redd for sitt liv - og kanskje er en kurdisk snik-morder på tur til Norge for å drepe ham -kanskje. Hva med all de norske kvinnene som lever daglig med trusselen om å bli mishandlet/drept and sine eksmenn/samboere/kjærester. En reell trussel- det viser alle de tragiske drapene i det siste. Får de tilbud om politibeskyttelse? Nei! Er de heldige får de utlevert en alarm og med en begrunnelse av mangel på ressurser - vel, de kan jo bare drømme om politi-beskyttelse! Mulla Krekar (den smilende-selvsikre) har kostet oss millioner av kroner og forlanger politi-beskyttelse! La ham få en alarm - og ferdig med det! :x
Crazee Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 Tok meg sjølv i å lura på kvifor han skulle trenga beskyttelse, sidan han - i følge eige utsegn - ikkje har gjort noko av det han er anklaga for...
bluesky Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 Det er mye en kan klø seg i turbanen over. Dette er et slikt eksempel
Gjest care Skrevet 30. april 2003 #4 Skrevet 30. april 2003 Lurer på når dette sirkuset skal ende :blunke:
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2003 #5 Skrevet 30. april 2003 Tok meg sjølv i å lura på kvifor han skulle trenga beskyttelse, sidan han - i følge eige utsegn - ikkje har gjort noko av det han er anklaga for... Det hender jo faktisk at noen blir straffet privat uten at de har skyld. Når det gjelder baskyttelse har han krav på det samme som alle andre,og politiet tar sannsynligheten i betraktning. Blir som med leger, de er nødt til å redde livet til slemme personer også. Norge som stat er forpliktet til å beskytte alle som er truet på livet (økonomi og sannsynlighet tatt i betraktining). Dette følger av menneskerettighetene, EMK art 2. Mulla Krekar sin sak kan jeg for lite om til å uttale meg om.
Gjest care Skrevet 30. april 2003 #6 Skrevet 30. april 2003 Mulla Krekar sin sak kan jeg for lite om til å uttale meg om. vel, så lenge du ikke er hans advokat, så er vel det rimelig. Kan bare si det samme :blunke:
Crazee Skrevet 30. april 2003 #7 Skrevet 30. april 2003 Joa, Donpedro, er klar over det, og tvilar ikkje på at han kanskje kan trenga å bli beskytta. Skreiv det mest sånn "tongue-in-cheek" som det heiter på utanlandsk. Men men, me får berre venta og sjå kva politi og myndighetar vel å gjera i denne saka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå