marsy Skrevet 11. februar 2008 #1 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Dekslet der varmekablene på badet skal reguleres er borte (har vært det siden vi flyttet inn). Vi får altså ikke til å regulere temperaturen, og eneste knappen som kan sees er av/på knappen. Synes det er i varmeste laget på gulvet, men vil ikke slå av kablene heller. Da blir det nok fort litt rått. Noen som vet hva det vil koste å få en elektriker til å sette på et nytt deksel? Endret 11. februar 2008 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg var i samme situasjon som deg. Hele enheten måtte byttes fordi det var en liten plastdings som var brukket. Egentlig bare en bagatell. Bare ny enhet kostet litt over 1000 kr. Nå fikk jeg en elektrikervenn til å ordne det da. Husker om det var spørsmål om det var en føler for varmen i gulvet eller i selve boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlandet Skrevet 11. februar 2008 #3 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg hadde og en liten blå "plastdings", som var røket inne i min regulator. (Den som regulerte varmen trinnløst) Altså den som går videre til hjulet utenpå dekselet, som man regulerer temp med. Jeg søkte på nettet og fant produsenten/importøren. (micro-matic.no) Tok noen bilder og sendte en forklarende mail. Vips...så hadde jeg nye (gratis) deler i posten. Skulle ikke forundre meg annet enn at dette gikk med deksel også. Min regulator var av typen "microtemp", med trinnløs gulvføler. En elektriker og/eller bytte hele saken..... må da bli unødvendig dyrt? Endret 11. februar 2008 av Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå