Gå til innhold

Seiling

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hobbyseileren

Er det flere seilglade her inne? Mannen min og jeg har kjøpt oss seilbåt dor første gang. Seilte masse da jeg var liten, men det har blitt lite av det etter dette. Nå gleder vi oss masse til ettermiddagsturer i Oslofjorden og lengre turer fra Oslo her båten ligger.

Båten er akkurat passe til oss, og det er akkurat som å ha fått et nytt lite hjem som er ens eget. Jeg gleder meg så masse til alt vi skal oppleve med den. Rolige kvelder på fjorden, romantikk, og de mer stormfulle turene.

Jeg vil gjerne høre litt fra andre som også gleder seg til sjø, sommer og hvite seil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har seilt regatta i England. Det var litt av en..ehh...interessant opplevelse. Bare skippern hadde seila før, vi fem andre - en svær doberman inkludert - hadde aldri drevet det lenger enn til å slurpe i oss pints i den lokale yachtklubben.

Dag 1: Vi gikk glipp av starten.

Dag 2: Vi brakk masta.

Dag 3: Dobermannen falt overbord. Mulig den hoppa for å unnslippe sjøsyka, pelsen hadde et umiskjennelig lysende grønnskjær over seg like før den den sklei avgårde. Seinere spydde den i en parkert joggesko. Den var min. Skoen altså, ikke doberbikkja.

Dag 4: Mirakelet skjer, vi kommer i mål. Kjempeparty på klubben om kvelden, jeg ble selvsagt dritings som den gode nordmannen jeg er.

Joda, seiling er gøy. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha!Jævlig bra!

:ler::ler::ler:

Ja,sjøen byr på mange gleder!Har hørt om "The flying Dutchman"....men "The swimming Dobbermann".... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...