Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:grine::frustrert::sur:

måtte bare få ut litt! hehe...

kunne ønske vi hadde en gravidknapp vi måtte trykke på for å få spire....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta feil, mange har menssmerter tidlig i svangerskapet. ;)

Hvis ikke, lyke til med videre prøving. Håper det klaffer snart.

Skrevet

Jeg hadde menssmerter fra eggeløsning til 13-14 uker ut i svangerskapet...

Skrevet
Jeg hadde menssmerter fra eggeløsning til 13-14 uker ut i svangerskapet...

Akkurat samme her! Så trenger jo ikke å bety at TR kommer..Krysser fingrene for deg!

Skrevet

ååå hmm...

MEN i dag hadde temeraturen sunket litt. så da er vel alt håpe ute.

Skrevet

Måkke miste mote før du har FÅTT mens ;)

Alt kan skje me kroppen selvom temp er høyere me graviditet da...

All håp ekke ute vet du... ;) Og jah, det sku vært en "knapp" på kroppen som fikk oss kvinner gravide! Da hadde vi sluppet og utsette kroppen for eventuelle p-piller og sånt oxo :P

Skrevet

hehehehe... jeg har en panne det står pessimist i :dåne:

men føler det veldig på meg nå...

MEN får vente å se i morra da. :sukk:

Skrevet
hehehehe... jeg har en panne det står pessimist i :dåne:

men føler det veldig på meg nå...

MEN får vente å se i morra da. :sukk:

Håper du tar feil! Jeg er 5 uker på vei nå. Har som mange andre her fortsatt "menssmerter" (går selvfølgelig og tror jeg skal miste nå da, siden jeg har vondt. Skal man ikke bekymre seg for det ene, så blir det det andre). Jeg hadde alle typiske PMS symptomene før jeg testa. Var like sikker som deg på at ikke jeg var gravid. Denne måneden kasta jeg t.o.m alt av eggløsningstester i frustrasjon over at jeg aldri fikk noe positivt utslag på de.... men jaggu var jeg blitt gravid gitt!

Det jeg mener er ihvertfall at det ikke er verdt å gå å bekymre seg. For både menstrasjoner og graviditeter er så forskjellige både fra person til person og fra måned til måned.

Å tenke negativt er lite kledelig. Vi blir mye penere og hyggeligere å være sammen med av å tenke positivt (og lykkes kanskje og ?) ;)

Skrevet (endret)

Gratulerer Hulder!

Å tenke negativt er lite kledelig. Vi blir mye penere og hyggeligere å være sammen med av å tenke positivt (og lykkes kanskje og ?) ;)

:fnise: godt sagt... og sant.

men man blir jo så skuffet.. jaja. en gang er det min tur. ting tar tid (den var positiv den!)

sist gang fikk jeg ikke menssmerter... fikk senere, da livmora begynte å vokse. men kan vel være forskjellig fra gang til gang(positviv). :smile:

Endret av theamoren
Gjest Alvilde utlogget
Skrevet

Er så spent her theamoren - hvordan har det gått. Har TR kommet?

Jeg har krysset alt jeg har av fingre og tær for deg! Håper på et lite mirakel....

:)

Skrevet

Ingen mensen... den er nok litt forsinket. kommer nok i helgen(er bombesikker på at den kommer skjønner du)

MEN kommer nok til å te en test på lørdag hvis den ikke er kommet da. for å være sikker før jeg tar vin! :skaal:

Skrevet

Jeg hadde ikke våget å drikke vin selv om jeg hadde fått negativ test. Det kan jo hende at man er gravid uten at det viser på testen.

Men du gjør selvfølgelig som du vil!

Jeg har IKM i morgen, og er spent på hvordan det går denne gang. Tror jeg må ta en test på lørdag jeg også hvis ikke mensen har kommet. Det er jo velidg spennende, dette her!

Skrevet
Jeg hadde ikke våget å drikke vin selv om jeg hadde fått negativ test. Det kan jo hende at man er gravid uten at det viser på testen.

Hadde du ikke? hvis testen er helt negativ fire dager etter IKM trodde jeg håpet var ute jeg? eller hvi jeg har bommet og lørdag er IKM... da er man vel også kommet så langt at hvis man er gravid så har man hcg.., eller??

Spennende dager ja. nerver i høyspenn!! *krysse fingre for oss*

:pls:

tror det er noe kluss med mitt hormon og forplantningssystem... ikke vant med å ha sånne menssmerter gjennom hele syklusen!

Skrevet

i dag er det lørdag, ingen mensen og negativ test!!!

:grine:

Skrevet

Kan jo fortelle at denne gangen tok det 4 dager over IKM før testen ble postitiv her hos meg. Og nå er jeg 7 uker på vei. Krysser fingre for deg!

Skrevet

Vi er i samme situasjon. Jeg forventet mensen på søndag som var, men den har ikke kommet enda... Nå er det snart 3 måneder siden jeg slutta på pilla så det er stor sannsynlighet at kroppen ikke har kommet i syklus enda.

Testet både søndag og torsdag men begge var negative. Man blir så innmari skuffa hver gang man tester negativt:(

Håper testene viser feil, og at vi er gravide allikevel!!! gjelder å ikke miste håpet!!!

Skrevet (endret)

IRRITERENDE!

tror også det er syklusen som er på tur hos meg! 3 mnd siden jeg også sluttet på pillen.... dumme pillen...

tror jeg har gitt opp håpet jeg.... har det altså...

Endret av theamoren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...