Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en fuktighetsmaske,ikke en med fett og olje og sånt , for har fet hud . Men har begynt å flasse av behandlingene mot kviser. Og det viser litt godt når jeg har på I.D mineral foundation . Så trenger en maske som gir fuktighet. Flasser i pannen og rundt nesen . Eller bare kom med alle slags tips:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Du kan jo prøve et fuktserum, jeg synes det er mer effektivt enn masker. Jeg liker Dermalogica Skin Hydrating Booster og den blå flasken fra Chanel (HydraMax?). Ingen av disse inneholder fett, kun fuktbindere.

Skrevet
E-vitamin mask (rosa) fra The Body Shop:)

Jeg henger meg på denne :)

Skrevet
Du kan jo prøve et fuktserum, jeg synes det er mer effektivt enn masker. Jeg liker Dermalogica Skin Hydrating Booster og den blå flasken fra Chanel (HydraMax?). Ingen av disse inneholder fett, kun fuktbindere.

Ja , tenkte på et fuktserum ja ! Får jeg kjøpt det på strawberrynet? Bruker Exuviance til vanlig da. Men kan jeg bruke chanel serum foreksempel vist jeg bruker exuviance dagkrem og nattkrem over ?

Skrevet
E-vitamin mask (rosa) fra The Body Shop:)

Kan prøve denne også , men foretrekker produkter fra hudpleiesalong \el parfymeri . har prøvd tea tree oil masken fra body shop da. Men foretrekker merker som exuviance, decleor , dermalogica , matis,carita, chanel , clarins , lancome :) . Har ikke noe imot the body shop altså , handler der ofte jeg , har mange bra kroppsprodukt iallefall :) Det er mest det jeg bruker som er derifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...