Gå til innhold

Valentines

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så er det snart den 14. og da kjenner jeg sjalusien gnage. En gammel kjent av min mann... Jeg kjenner henne ikke, og han gir meg ingen god forklaring på hvem hun er. Han påstår at han ikke har kontakt med henne, men det dukker opp smser fra henne, og jeg vet at han svarer. Konfrontasjonen kom det ingenting utav...

Så på torsdag kommer det nok en melding igjen=(

Vet ikke helt hva jeg vil med dette, plager meg bare selv med dette. Men dere kan jo svare på hvem dere sender valentineshilsen til? Jeg trodde det var mest en sånn kjæreste ting, jeg da(?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender ikke til noen. Har ikke tradisjon for det.

Skrevet

Jeg sender heller ikke til noen.

Skrevet

Ingen, bortsett fra en helt vanlig fødselsdags-hilsen til min bror.

Skrevet

Jeg sender ikke til noen. Ikke engang til min mann....

Han treffer jeg jo uansett da, men vi bryr oss ikke så mye om den dagen. Har det så fint ellers vi.... :)

Jeg ville nok sagt til mannen min at han ikke fikk svare denne jenta mer jeg...

Skrevet

Jeg sender ikke til noen jeg heller. Visste ikke at det var nå engang.

Skrevet

Kommer nok ikke å sende til noen.. Kanskje kjæresten min, men regner med å møte han, eventuelt så ringer vi sikkert.. Pleier ikke å sende sånne meldinger.

Skrevet

Jeg sender heller ikke til noen, men vet at enkelte sender i "vilden sky", så det trenger jo ikke være noe spesielt å bekymre seg for. Men snakk med mannen din om det.... :klem:

Skrevet

Jeg pleier ikke å sende Valentine-hilsen til noen, jeg bare svarer på de jeg får.

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å sendt til noen andre enn kjæresten min. Dette er jo en romantisk hilsen som man sender til noen man har slike følelser for. Å sende det til noen andre er jo merkelig.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å sende noen Valentine meldinger på torsdag

Skrevet

Jeg sender ikke til noen. Det måtte i så tilfelle vært samboeren min, men han ser jeg jo omtrent hele den dagen, og han får kort.

Skrevet

Jeg pleier å sende til samboeren min, selv om jeg ser han allikevel den dagen. Ellers blir det helst til nære venninner og mamman min.

Valentinsdagen er jo kjærlighetensdag, noe som jeg ser på som en kjærestedag, ikke en dag man skal sende kosemeldinger til andre damer/menn :) (i mitt hode finnes heller aldri en slik dag;))

Skrevet (endret)

Ingen valentiner-SMS. Den dagen gir man et kort til den man har et godt øye til. Og en liten gave til denne øyenstenen, hvis man allerede abonnerer på tjenesten ;)

Se hvor mange som kan misforstå ganske vanlige gjennomsnittsinnlegg her på KG. Mange sender SMS til alle sine venner på valentindagen, og tror det skal være sånn. Jeg har ikke hatt hjerte til å ta fra dem den gleden. Hvorfor skulle jeg det?

:hjerte:

:hjerter::hjerter_rundt::klem: :love: :kys_2: :kline::wow::sminkedokke::sjokk::fise:

:pls::pisk::sengekos::humpe:

Endret av Kamikatze
Gjest Gjest_Amles_*
Skrevet

Sender ingen i år..

Vanligvis ville jeg kjøpt en liten gave/kort/blomster og gitt min kjære frokost på senga.

Ikke i år.. Vi har en konflikt og jeg er redd han vil tro jeg forventer noe tilbake. :)

Skrevet

Ingen. Mannen min ser jeg jo, sender ikke sms til han.

Skrevet

Ingen.

Samboeren får seg vel ett ekstra koselig kyss.

Ser ikke helt at noen andre enn han skal få noen oppmerksomhet på Valentine's.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...