Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 jeg har en tom vegg som trenger dekorasjon.. Over senga. arealet som er tomt er på ca 2m x 3m. Kan selvsagt finne en slags plakat/bilde, men har ikke funnet noe som passer.. Noen som har forslag til steder der det er godt utvalg? (og ikke for dyrt.. i oslo) Er student og skal ikke ha det slik i så altfor mange år.. Noen som har ideer om andre måter å dekorere veggen kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 det tomme på veggen er forresten 2 m høyt, 3m bredt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 inviter noen venner, by på absint og hallusinogener, sett fram akrylmaling og pensler og la det stå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 Kjøp et stoff med fint mønster å heng på veggen. Det kan du lett bytte ut etter hvert som du blir lei. Du finner sikkert noe i en restekasse el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 Enig med Ivanka. Men bedre å kjøpe en (eller flere) diger plate (som du grunner med hvitt) til å male på - vet jo aldri helt hva det blir - men ganske gøy med slike samarbeidsbilder - kan bli innmari bra resultat. Litt vin, kanskje - er nok... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva med en oppslagstavle der du henger opp fotografier, billetter, små minner fra ferier, menyer og andre kose saker. Enkelt å bytte ut når man finner noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #7 Del Skrevet 1. mai 2003 Vi hadde også ledig plass over senga. Vi fant det beste bildet vi tok sist vi var på ferie og forstørret det til 50x70 cm. (Bildet forestiller ikke oss, da ;-) Vi er kjempefornøyde. Hvis du gjør dette, må du passe på at bildet er helt skarpt. For uskarphet synes selvfølgelig mye bedre når bildet blir stort. Eller heng opp hva som helst annet. Det er mye som kan bli fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 1. mai 2003 #8 Del Skrevet 1. mai 2003 Kjøp en stilig plakat og ramme den inn i en billig klipsramme fra Ikea, ellerno... Det er kjempefint.... Eller du kan ordne deg en sengehimmel i stedet... En slik bue på veggen som man henger gardiner i.... Dekker jo hele veggen over sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2003 #9 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg ville mest sansynlig bruke veggen til oppbevaring. Får aldri nok skuffer og skap. I den første leiligheten min hadde jeg nesten ikke skapplass og fikk satt opp en bred hylle over hele kortveggen på soverommet (over senga og over vinduet). Hylla var ca 40-50 cm under taket. Oppå hadde jeg plass til noen fine esker jeg kjøpte på IKEA. Der hadde jeg vinterklær om sommeren og sommerklær om vinteren og sko. Under hylla festet jeg tynne gardiner langst vekk fra veggen/ut i rommet og festet dem i veggen på siden av senga med et bredt bånd. Ettersom dette ikke er en vindusvegg, så kan du jo evt. henge opp små eller store bilder under en slik hylle. Eller kanskje flere høyder med smalere hyller. Et annet forslag: Hva med å forstørre sjablongene på denne siden: http://www.stencil-library.com/docs/cat289.htm Mal gjerne rett på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå