Gå til innhold

Paradisreiser eller Mantareiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å planlegger bryllupsreise og vil til maldivene. Nå har jeg bedt om tilbud fra begge disse turoperatørene, og lurer i den forbindelse på om noen av dere andre kjenner til noen av disse firmaene? Hvem er best? Noen som reist med noen av de? Vil bare være helt sikker på at bryllupsreisen blir fantastisk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en dialog med pardisreiser, fikk noen tilbud derfra, men det er så overprisa at jeg heller finner en like fin plass i thailand :)

Skrevet

Thailand er utrolig flott det også, men nå er det Maldivene vi ønsker å dra til. Det er dyrt uansett på maldivene, men men..

Skrevet
Thailand er utrolig flott det også, men nå er det Maldivene vi ønsker å dra til. Det er dyrt uansett på maldivene, men men..

Jeg har reist med Paradisreiser (ikke til Maldivene).

Utrolig bra opplegg! Proffe, flinke og utrolig bra service! Anbefales.

Som du sier; Maldivene er nok dyrt uansett. Tror ikke det har noe med Paradisreiser å gjøre

Skrevet (endret)

.

Endret av marthes
  • 3 måneder senere...
Gjest Lajla
Skrevet

Du har sikkert bestilt tur allerede, jeg har bare erfaring med Mantareiser.

Utrolig bra reisebyrå, kom tilbake fra to uker på Meeru sist søndag, reiste med Mantareiser for andre gang og er superfornøyd med de :-)

Lykke til med bryllupsreisen, har dere valgt Maldivene får dere det helt herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...