Gjest Gjest_Veronica Mars_* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 En av mine beste venniner har tydeligvis kutta kontakten med meg. Jeg tror hun er sint på meg fordi jeg hørte noen rykter om henne som jeg ikke konfronterte henne med. Jeg trodde ikke på dem, og sa det også, etterpå overså jeg hele greia. Hun er en veldig god vennine av meg, men nå har hun altså kutta kontakten fullstendig. Når jeg sender henne tekstmeldinger svarer hun kort og surt, og de siste to ukene har hun ikke svart i det hele tatt. Antagelig er ryktene sanne, og hun er sinna på meg fordi jeg ikke ringte henne da jeg hørte om dem. Eller så er hun sinna fordi jeg hørte dem i utgangspunktet. Jeg skjønner ingenting. Jeg har prøvd å sende henne tekstmeldinger der jeg har sagt at vi må prate om dette. Jeg har prøvd å be henne om å ringe når hun hadde mulighet til å prate. Jeg har sagt at jeg skjønner hun har det tøft, og jeg vil at hun skal vite at jeg tenker på henne. o.s.v. Men hun har tydeligvis bestemt seg for å avvikle vennskapet vårt. Og nå kjenner jeg at jeg blir fly forbanna av dette her. Synes virkelig ikke jeg har gjort noe som fortjener at hun bare avslutter hele vennskapet vårt. Hun har oppført seg på lignende måte med en annen vennine før. De ble uvenner om en bagatell, og venninen min valgte å la et livslangt vennskap dø ut. Noen andre som har opplevd noe lignende, eller har gode ideer om hvordan jeg skal gripe dette an?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Skjønner hva du mener. Mistet min veninne over en idiotisk ting jeg også. Hun gjorde noe som jeg burde droppet henne for, men jeg valgte å ikke ofre henne for en slik sak (hun rota med x min) Men det tok ikke så lang tid før hun klandret meg for at x min ikke ville være sammen med henne??? Uansett tror ikke du kan gripe det noe bedre fatt en det du gjør. Syn å miste en god veninne, men vil hun ikke snakke med deg så er det ikke så mye du kan gjøre. Høres mer ut som det er hun som taper på det ikke du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå