Gå til innhold

Frokost TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff og uff. Og nå som de endelig har fått til programmet. Det er så utrolig koselig å stå opp om morgenen og se/høre frem til jeg skal dra.

Rolig program med masse enkel men også god, artig og nyttig info. Rett og slett det beste programmet nrk har for tiden. Og så skal pengene brukes for å lage flere dølle Skavlan/Tore på sporet-programmer.

NRK legger ned frokost-tv

Ingen tips om å se God morgen Norge, for det programmet har blitt helt forferdelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig synd! God Morgen Norge er uaktuelt, der er det jo reklame hvert kvarter (nesten).

Skrevet

Enda jeg er NRK-fan på min hals har jeg aldri hatt helt sansen for frokost-tv. Mulig det har blitt bra nå, men de har slitt lenge for å få det til.

Skrevet

Veldig synd, jeg liker Frokost-TV. Liker den uformelle stemningen og studio med utsikt til Youngstorget.

God Morgen Norge er et stressprogram med reklame-overdose, så det gidder jeg ikke å se.

Skrevet

Hvor ble det av de zoologiske innslagene med Petter Bøckmann? Noen som vet? Har ikke sett de hittil i vår.

Skrevet

Gjør som jeg; Ty til radio om morgenen!

Vil savne Kokke-Lise jeg, da.

Gjest Raptuza
Skrevet

Ånei!!! Lika så godt Cille Biermann, ho er alltid i strålande godt humør. Kjekt å sjå på medan eg våknar meg til eg må vekka datra mi. Mykje betre enn god morgen Norge!

Skrevet (endret)

For å si det sånn, det overrasker meg ikke, dehar jo aldri satset fullhjertet på det...

Når de år etter år insisteer på å starte sendingene etter sommerferien et par uker etter tv2, da har jeg allerede kommet i vane med å se tv2, og jeg er ikke den eneste.

Jeg har prøvd å se nrk av og til (pga tidligere nevnte reklamepauser, og en periode tv2 sendte barnetv akkurat når jeg spiste frokost) men det var jo dørgende kjedelig og ganske ubrukelig.

Så jeg har kommet til min egen rutine som passer med togavgangene mine nå, hvor jeg setter på tvæn, lager til maten/bærer inn mens det er reklame, spiser mens jeg ser nyheter og vær, og rydder av bordet i neste reklamepause.

Jeg skal jo ikke sitte og glo på tv i en en evighet, men liker å se nyhetene mens jeg spiser.

Når de aldri har giddet satse, bestandig slutter før og begynner etter tv2, så overrasket det ikke når jeg hørte de legger ned.

Endret av Malama
Skrevet

Jeg synes det er trist at frokost-tv på nrk legges ned. Det er (som andre sier her) avslappende og fin stemning der. Litt uhøytidelig, men lun humor og god atmosfære. Også er jo kokke-Lise så mye mer spennende å se på en Wenche på tv2. For ikke å snakke om alle reklamepausene på tv2, og programlederne, som jeg ikke liker.

Godt jeg er ferdig med fødselspermisjon rundt når det slutter, så slipper jeg hele problematikken...

Men heller radio enn God morgen, Norge på tv2.

Skrevet

Frokost-tv på Tv2 ble jeg bare stressa av så den gadd jeg aldri å se på. Trasig at de legger ned på NRK.

Nå ser jeg heller litt på Nyhetskanalen på Tv2 om morgenen før jeg fyker ut døra.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...