Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg syns det er så mange nye brukere stadig vekk. Jeg er ikke like ofte innom for tiden, så jeg blir forvirret. Jeg skjønnr at noen skifter for å være mer anonyme, men de som bare skifter for moro skyld, kunne dere tenke dere å fortelle hvem dere var før?
Gjest *Mim* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har vært LoisLane og Hedda Gabler.
eximus Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor skulle vi det? Da er jo hensikten min i allefall borte.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Ikke faen. Om jeg nå i det hele tatt skaffer meg ny bruker, da.
Gjest marihan Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Litt av poenget med å bytte bruker er veldig for å være mer anonym.
Suzy Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er dønn kjedelig - har vært den samme hele tiden - men jeg må innrømme at jeg sliter litt med å finne ut hvem folk er nå (jeg har vært borte en god stund) ettersom det ser ut til at mange har byttet brukernavn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå