Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en gutt for noen mnd siden, og sa bare *pang*, vi bor ca 1.5 time fra hverandre, men har besøkt hverandre så mye som mulig siden vi traff hverandre. Han har hele tiden vært så sikker på følelsene sine for meg, hvor sikker han er bla blabla. Og jeg lot meg lure. Var litt skeptisk og tilbakeholden i begynnelsen, men så klarte jeg ikke å holde igjen lenger. Har det bare fantastisk sammen med han. Han har en "ex" i england som han fortalte meg så mye dritt om, hvor crazy hun var, at hun ikke forstod at det var slutt, og hun er nok litt skrullete, hun kunne ringe 15 ganger på rad når vi var sammen og sende masse melidnger ol. Hun haket seg inn på facebooken hans, og leste meldinger mellom han og meg. SÅ sendte hun meg melding og lurte på hva det var, og sa at de var kjærester bla bla bla. Fortlate det til han og han ble sint på henne og sa at hun var psyco ol.

Var hos han i helgen, hadde en fantastisk helg sammen med han, bare kos og han snakket bare om fremtiden vår... Så hadde pc hans kræsjet og siden jeg jobber med data mens han ikke kan noe så hjalp jeg han med å fikse den. Og da kom jeg over noen meldinger som han hadde sendt med ex sin, mens jeg var der at han savnet henne så mye, elsket henne, håpet de skulle gifte seg en dag osv... Akkuratt det samme som han sier til meg....

Sa ikke noe der og da, skulle straks hjem og orket ikke skape noen sene...

Fikk melding av han i sted, der han holdt på som vanlig og lurte på om jeg hadde det bra. Svarte at jeg hadde det greit, men var litt lei meg fordi jeg hadde funnet ut at han som jeg hadde utviklet masse følelser for og tilbrakt en fantasktisk weekend med bare lurte meg.... Og den har han aldri svart på...

Faen altså, er kjempe forbannet og lei meg. Hvorfor gjør gutter slik??

Videoannonse
Annonse
Gjest Hvor dum tror han at jeg er TS
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, fått noen meldinger her nå. Hvor dim tror han at jeg er egentlig. Han sier at han gjorde det bare for at han ville se hvordan jeg reagerte. At han hadde "plantet" de der med vilje... Ja, sikkert.... Hvor dum tror han at jeg er, ille nok at han klarte å lure meg første gangen.

Samtidig så vil jo en del av meg tro på han også.... sukk

Skrevet
Han sier at han gjorde det bare for at han ville se hvordan jeg reagerte. At han hadde "plantet" de der med vilje...

Samtidig så vil jo en del av meg tro på han også.... sukk

Ingen "planter" slikt med vilje for å se hvordan man reagerer. Han vil nok ha både i pose og sekk han er ja.

Skrevet

Dropp denne drittsekken. Et lite tips til neste gang noen nevner ekteskap før dere har blitt kjent so-to-speak: Løp i motsatt retning!

Skrevet
Et lite tips til neste gang noen nevner ekteskap før dere har blitt kjent so-to-speak: Løp i motsatt retning!

:jepp: Det er et dårlig signal å prate om gifting/ekteskap tidlig i et forhold.

Gjest Tigress
Skrevet

Støtter dei over - nokre gongar er det heilt greit å vere bindingsvegrar!

Gjest Lettlurte trådstarter TS
Skrevet

Åååå, jeg vet. Var derfor jeg hvar vært litt skeptisk også. Men så har det bare vært så fantastisk bra når vi har vært sammen, så jeg har bare prøvd å ta det litt med en klype salt og tenkt at han er den lidenskapelige typen...

Det har rent inn med tekstmeldiger etter at han fant ut at jeg hadde "ferska" han. Det er alt fra beklager, beklager men han ville bare se hvordan jeg reagerte siden jeg ikke er så flink til å vise følelsene mine... Også bare ber jeg han slutte å lyve og sa at det eneste han var lei seg for var at han var blitt ferska... Så renner det inn med beskyldninger om at jeg bare har vært ute å bruke han for sex blablablbla. Mens han oppriktig elsker meg....

Er så sint at jeg ikke kjenner at jeg er lei meg enda, men synes jodet er trist og. Hadde begynt å tro på oss to, og har hatt en superfin/romantisk helt, som bare var jug fra hans side... Men men.... Skulle jo ønske det var en logisk forklaring, men jeg vet at det ikke er det... Snufs

Skrevet

Bare ikke gi etter. Du finner snart en du får det mye bedre med.

Skrevet

hahahaha

Fy faen for en kar. Han kan vel ikke være gamle karen? 17-19? Minner meg om småunger

Umoden drittsekk. løp mens du kan!

Skrevet

Umoden gutt som tror han kan få i pose og sekk.. han har ikke lært livets lekser... du har bare en fornuftig ting å gjøre.. det er å komme seg vekk, glem han og finn deg en MYE bedre gutt som er moden!

Skrevet

Jeg mener faktisk at du skal være glad for at du oppdaget det nå og ikke senere. Det her er en liten moden side ved ham.

Jeg hadde en sånn kjæreste også som da han ble konfrontert med ulike ting så klarte han ofte å snu det til at jeg gjorde ... Det der ble for slitsomt i lengden.

Slikk dine sår, fortell deg selv at du er en erfaring rikere og gå videre.

Skrevet

Herregud, nå har han holdt det gående i hele går kveld, natt og i dag morges....

Han tviholder på at dette bare selfølgelig var en "test" av mine følelser, han ville se hvordan jeg reagerte :skratte:

Så beskyld meg for å lete etter muligheter til å gjøre det slutt... Og for at jeg har en på si... Plutselig beskylder han meg for de værste ting, så ber han masse masse om unnskyldning, så ditt så datt... Fyren er jo ikke riktig vel bevart. Jeg sier jo at jeg tror det eneste han er lei seg for er at han ble tatt, men da gnåler han omigjen og omigjen om at han skulle bare teste følelsene mine... Riktig...

Sukk, finnes det noen normale gutter der ute???

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

Sånt er kjipt, men siden han er en slik dust så er du for god for han og da kan han bare ha det så godt, hans tap ;)

Skrevet

Støtte de andre her! Godt at du fant det ut nå og ikke senere. Virker jo ikke helt vel bevart når han kan holde på sånn som dette. Du finner nok en ny med tiden som du kan få like mye følelser for.

Skrevet

Jada, jeg vet. Ser ikke for meg at jeg får den helt store kjærlighetssorgen, selv om jeg er litt trist og, for vi hadde det fryktelig fint sammen og da... Men glad jeg fant det ut nå ja... Har fått endel meldinger i dag også, men nå virker det som om han har glemt mesteparten, er bare sånn! Hey babe. Tenker på deg, vet du er opptatt på jobb.. Kyss kyss.... Herregud for en snåling

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Han har helt klare psykopatiske trekk. Håper du slipper å ha han etter deg i lang tid, men slike som ham gir seg som regel ikke. Ikke gi ham så mye som neglen på lillefingeren. Slike som ham er farlige.

Skrevet

Han gjorde det med vilje for å se hvordan du ville reagere- fordi DU ikke viser føleser så lett???

BULLSHITT, denne fyren er ikke god på en flekk, ikke mye empatisk innsikt der nei, og de respektløse meldingene han sender deg etterpå " hey baby" ???---

lol, du må bare heve deg over det og gå videre "baby" , dvs - løp, hvis du ikke har startet ennå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...