Gjest ¤bella¤ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hei. Sitter her og titter på timeplan på sats. no. Er det noen her som vet hva de forskjellige fargene er? Noen timer er gule, mans andre er blå og røde.. Regner med at det har noe med "vanskelighetsgrad" å gjøre, men hva er lett og hva er vanskelig. Endret 11. februar 2008 av ¤bella¤
Amused Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hmm... ser ut til at de forklaringene er blitt borte fra hjemmesiden? :klø: Såvidt jeg husker, så er blå harde timer med høy intensitet. Gule er for nybegynnere, lavere intensitet. Rød er koordinasjonstimer (dans etc.).
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hmm... ser ut til at de forklaringene er blitt borte fra hjemmesiden? :klø: Såvidt jeg husker, så er blå harde timer med høy intensitet. Gule er for nybegynnere, lavere intensitet. Rød er koordinasjonstimer (dans etc.). det stemmer det! lurt å begynne med gule timer hvis man er nybegynner.
Adonia Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hmm... ser ut til at de forklaringene er blitt borte fra hjemmesiden? :klø: Såvidt jeg husker, så er blå harde timer med høy intensitet. Gule er for nybegynnere, lavere intensitet. Rød er koordinasjonstimer (dans etc.). det stemmer :-) kan jo legge til noe av det som står i min timeplan: gul: moderat kondisjon- og/eller styrketrening med enkel koreografi blå: enkle og tøffe, passer for deg som har trent litt før rød: effektiv kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner hvit: avspenning, kroppskontroll og indre fokus Rart de har fjernet forklaringene på nett..
Crash Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Fra forsiden på http://www.sats.no: Vår hjemmeside ligger for tiden i intensiv hardtrening og kommer til å dukke opp igjen i mars i langt bedre form enn tidligere. Inntil videre finner du timeplaner, bookingfunksjonen og kontaktinfo med åpningstider her på denne midlertidige siden Endret 12. februar 2008 av Miros
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå