Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Traff en type på jobb for litt over en mnd siden, vi jobber offshore. Han var veldig på hugget, jeg har knapt nok lagt merke til ham før. Ikke en type jeg i utgangspunktet faller for. Anyway, det ble en god del flørting og han spurte meg flere ganger om jeg hadde lyst å treffe han utenom jobbsammenheng når vi kom på land. Sa til slutt ja, tenkte jeg hadde ingenting å tape på det. Første helgen vi var i land var han hos meg og vi hadde det knallbra og fant ut begge to at dette ville vi gjøre igjen. Han virket nesten klar for et forhold allerede og hadde visstnok fortalt flere kolleger om at han skulle treffe meg. Han reiste på jobb igjen etter en uke og ringte meg så og si hver dag der utenifra, vi hadde fine samtaler og snakket veldig lett sammen og han la planer for at når han kom på land igjen så skulle han rett til meg med en gang og tilbringe tid med meg noen dager før han måtte ta seg av sine to små barn. Og så skulle vi reise ut igjen på jobb samtidig neste gang. Alt så lyst ut. Han kom ut av et langt forhold i sommer. Det hadde vært litt fram og tilbake de siste årene forstod jeg, men nå var det slutt. Han har kjøpt ny leilighet som snart er innflyttingsklar. Da han kom fra jobb endte det med at han ringte meg og sa ungene var så umulig og gråt og ikke ville at han skulle gå så om vi kunne utsette å treffes til dagen etterpå. Jeg sa at det var ikke noe problem. Dagen etter kom han ikke, hørte ikke en lyd før jeg fikk en sms i løpet av natten hvor det stod at han skulle ringe meg til kvelden, at x`en hadde klikket da han fortalte om oss to. Han ringte meg selvfølgelig ikke. Jeg sendte ham en sms hvor jeg spurte om han ikke tør ringe meg mer, men ingen respons. Døde han i løpet av helgen eller? Jeg er over 30 år, har vært med på litt av hvert når det gjelder typer, men denne var ny. Han som var så ivrig og nå er det helt stille. Hva skjedde egentlig her og hva gjør jeg nå? Takknemlig for svar.
Gjest evasingel Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Føler med deg.- Det er bare helt pyton å oppleve det som du gjør nå. Men har lagt merke til at menn som begynner å snakke om forhold helt i starten, som regel - sikkert unntak her også- bakker ut når det kommer et stykke. Og ikke regn med at han hverken er død eller ligger på sykehus, men forson deg med tanken på at han sannsynligvis ikke var så seriøs som han ga uttrykk for. Jeg synes det er utrolig dårlig oppførsel, men hva kan man gjøre? Blir helt oppgitt når jeg leser slike historier som din. Du får bare trøste deg med at han ikke var god nok for deg og at det finnes en der ute som ikke kommer til å oppføre seg så lusent mot deg.
Tussetrollet Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Huff - høres skikkelig kjedelig ut! Jeg har vært ute for noe av det samme. Datet en kar som fortalte meg ganske tidlig at x'en hadde litt problemer med at han hadde funnet seg en ny. Etterhvert viste det seg at det ble så mye problemer at han valgte å ikke treffe meg mer. Jeg velger å tro på det han sa fordi han var hele tiden åpen og ærlig om det. I tillegg tok han senere kontakt igjen og ville prøve på nytt. Det kan vel hende at typen du har truffet er klar for et nytt forhold, men at x'en hans klarer å lage så mye kvalm at det er lettest for han å bare trekke seg unna deg? Han har jo ikke bare seg selv å tenke på, men barna også. Siden han forteller deg at han har fortalt sin x om dere to, kan det virke som han faktisk hadde alvorlig intensjoner. Når han ikke tar kontakt mer kan det være fordi han trenger litt tid til å tenke seg om og for at situasjonen skal roe seg. Men jeg skjønner godt at du er forvirret når han sier han skal ringe og så ikke gir fa seg et eneste livstegn. Det er jo ikke så vanskelig å sende en liten SMS. Hvis jeg var i din situasjon ville jeg lagt han bak meg og gått videre. Selv om han senere skulle ta kontakt og vil forklare, kan et forhold der x'en lager problemer bli litt for komplisert. Føler med deg, og lykke til videre!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Skjedde dette forrige helg? I så fall, trenger du ikke å flippe ut enda. Ikke vær naiv heller, men hold øynene åpne. Du kan si at du gir han så og så lenge på å ta kontakt, og hvis han ikke gjør det så begraver du det. Ikke ta mer kontakt, for han har igjen å svare deg på meldingen(e). Mitt kvinnelige instinkt hadde begynt å fortelle meg noe etter et par dager, men jeg hadde ventet litt til.
Cienna Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg hadde ikke tatt noe som helst kontakt....han burde også ha en veldig god forklaring på hvorfor han ikke tok kontakt om jeg ville giddet å kaste bort mer tid på ham... Gutt eller jente; Har man en avtale, så skal man holde den...eller det skal ha skjedd noe STORE greier om man ikke klarer å plukke opp telefonen å gi en enkel beskjed....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå