Gjest Gjest_Jon Are_* Skrevet 11. februar 2008 #1 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå går vi lysere tidet i møte. Er det ikke på tide å igjen ta fram forhåpninger om en sommer fyllt av vidunderlig kjærlighet ? Selv er jeg optimistisk og håper på å møte sommeren fortsatt rusfri med en kvinne ved min side. Hva med dere andre single, hvordan ser dere for dere sommeren som kommer? Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evasingel Skrevet 11. februar 2008 #2 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja, jeg håper at vi alle kan få oppleve en sommer med mye romantikk og kanskje møte en person som blir spesiell for oss. Det sies at det finnes en for alle der ute et sted. Sukk. Gir ikke opp håpet, jeg heller, og mitt problem er ikke rus av noe slag, men at jeg er altfor ettergivende, jeg lar menn ta styringen fra første stund, og blir et umælende fe, for å sette det på spissen. Jeg er heller ikke istand til å skille skitt og kanel, om jeg kan si det på den måten. Jeg tror altfor godt om alle, og glemmer å se på handlingene, og ikke legge så mye vekt på ordene som blir sagt. Og jeg må lære meg at menn som sier at de vil ha forhold med meg første uka, ikke kan være særlig seriøse. Jobber mye med meg selv på dette området, og syns at jeg har gjort framskritt, men det blir ofte to skritt fram og et tilbake. Vi har alle våre ting å streve med, men jeg håper at vi kommer oss videre og lærer av våre erfaringer, slik at vi kan møte den personen som er rett for oss og ha en fantastisk vår og sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ogsåsingel Skrevet 14. februar 2008 #3 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg sigener evasingels innlegg, det er rent så jeg skulle skrevet det selv! Jeg har også tro på at den nye våren bringer med seg nye muligheter for å møte og utvikle et forhold til den personen som er rett for meg. Og Jon Are; med den livshungrige innstillingen du har, tror jeg du vil holde deg rusfri, håper du treffer din rette som du kan nyte livet videre med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. februar 2008 #4 Del Skrevet 14. februar 2008 nåwh, så søtt! jeg for min del satser på en vår og sommer omringet av gode venner noen kjæreste er det absolutt ingen hast med, selv om det kanskje kunne vært hyggelig med den riktige personen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. februar 2008 #5 Del Skrevet 14. februar 2008 Niks, ingen forventninger om romantikk bare fordi det går mot sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. februar 2008 #6 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jo, absolutt. Spesielt med tanke på at jeg da får møte igjen gutter, spesielt én, som jeg har følelser for. Og jeg lever jo i håpet - noe som jeg antar er sterkere om våren og sommeren enn ellers. I tillegg reiser jeg en del bort, og da får jeg også mulighetenen til å kanskje stifte nye bekjentskaper. Mvh Yvonne Endret 15. februar 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 15. februar 2008 #7 Del Skrevet 15. februar 2008 hrmf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phytia Skrevet 16. februar 2008 #8 Del Skrevet 16. februar 2008 Det hadde vært hyggelig med ihvertfall en solnedgang i noens armer. Jeg kjenner at for meg hører svermeri sommeren til, det er de grå hverdagene jeg skyr. Så ikke kjærlighet, bare litt sweet romance. Tihi... :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2008 #9 Del Skrevet 16. februar 2008 nåwh, så søtt! jeg for min del satser på en vår og sommer omringet av gode venner noen kjæreste er det absolutt ingen hast med, selv om det kanskje kunne vært hyggelig med den riktige personen ^^ Singnerer den. Selv om det hadde vært kos med en reprise av sommeren som var, som både var med gode venner og en smule romantikk er det ikke noe hast. Han kommer vel før eller seinere uansett, med og uten har jeg det supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #10 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg var en livlig og glad ung gutt da vi mødtes, nå føler det som om alt holder på å sprenges. du gjorde det slutt på grunn av følelser, du hadde ikke de som trengtes. Jeg sitter hver dag og tenker på deg, hvor godt vi hadde det sammen. Jeg gråter hver gang tankene samles om deg, vi hadde det så godt sammen. Selvom jeg har gått med mye smertte, er du mitt liv, mine tanker, du er mitt hjerte. Jeg banker for deg og håper du gjør det samme, selvom vi har det vanskelig, håper jeg vi blir sammen. Våren kommer og lysere skal det bli nå, jeg håper den bringer med seg nye følelser å. For du betyr så mye for meg, jeg savner deg, Håper du vet hvor glad jeg er i deg. Alle ønskes en go vår, med kjærlighet og romantikk, jeg håper du kommer tilbake og følesene kommer på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 8. mars 2008 #11 Del Skrevet 8. mars 2008 Kjenner forventningene i kroppen, ja. Det er vår i luften, og gamlemor skal ut på date med en spennende fyr i ettermiddag!! Kan det bli bedre?! Livet er bare spennende og herlig, spesielt om våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. mars 2008 #12 Del Skrevet 8. mars 2008 Kjenner forventningene i kroppen, ja. Det er vår i luften, og gamlemor skal ut på date med en spennende fyr i ettermiddag!! Kan det bli bedre?! Livet er bare spennende og herlig, spesielt om våren. Vår? Det er jo iskaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lisemor_* Skrevet 8. mars 2008 #13 Del Skrevet 8. mars 2008 Kjenner forventningene i kroppen, ja. Det er vår i luften, og gamlemor skal ut på date med en spennende fyr i ettermiddag!! Kan det bli bedre?! Livet er bare spennende og herlig, spesielt om våren. Spennende! Vi må få høre hvordan det går. Jeg elsker å høre/lese historier om første date. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest -M- Skrevet 8. mars 2008 #14 Del Skrevet 8. mars 2008 Spennende! Vi må få høre hvordan det går. Jeg elsker å høre/lese historier om første date. Lykke til! Tusen takk:)) Skal nok komme tilbake med referat. Godt å kjenne at det kribler litt i kroppen, selv om jeg har datet såpass at jeg vet at det er lurt å holde forventningene på et fornuftig nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rinjani Skrevet 8. mars 2008 #15 Del Skrevet 8. mars 2008 Forventinger ? Nei, jeg tar det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest -M- Skrevet 8. mars 2008 #16 Del Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk:)) Skal nok komme tilbake med referat. Godt å kjenne at det kribler litt i kroppen, selv om jeg har datet såpass at jeg vet at det er lurt å holde forventningene på et fornuftig nivå. Da var daten over, og det var hyggelig nok. Dessverre var det ikke særlig mye kjemi mellom oss, så det blir nok ikke flere møter med akkurat han. Greit å møtes over en uforpliktende kaffekopp for å finne ut om man har lyst til å ha mer kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lisemor_* Skrevet 8. mars 2008 #17 Del Skrevet 8. mars 2008 Da var det jo greit at du hadde såpass realistiske forventninger. Og jeg er enig i at en kaffekopp et par timers tid er nok ved første treff. Tenker med skrekk og gru på en gang jeg hadde en flere retters middag med en jeg overhode ikke hadde kjemi med - det er fælt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-M- Skrevet 8. mars 2008 #18 Del Skrevet 8. mars 2008 Da var det jo greit at du hadde såpass realistiske forventninger. Og jeg er enig i at en kaffekopp et par timers tid er nok ved første treff. Tenker med skrekk og gru på en gang jeg hadde en flere retters middag med en jeg overhode ikke hadde kjemi med - det er fælt det. Uff, ja det har jeg også opplevd en gang, og det var pyton!! Og ikke nok med det, men han ga seg ikke i ettertid heller. Tok ikke et nei for et nei, og terroriserte meg i lange tider etterpå.... Denne date-greia er ikke lett, nei... Men en eller annen gang klaffer det nok for oss begge:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lisemor_* Skrevet 8. mars 2008 #19 Del Skrevet 8. mars 2008 Men en eller annen gang klaffer det nok for oss begge:)) Får håpe du har rett.- For nå er det snart vår, og jeg vil ha kjæreste! En som jeg føler meg på bølgelengde med og som jeg har felles interesser med. En som vil møte våren på samme måte som meg, for å holde meg til tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå