Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke liker dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I samtlige forhold jeg har vært i, så har jeg følt meg tvunget til å ta dyr i hus fordi det har vært så sterkt press.

Jeg liker virkelig ikke dyr!! Jeg savner ikke et eneste et av dyrene jeg har hatt, og har følt en lettelse når de har dødd eller blitt borte. Mulig jeg er kald, men jeg ønsket aldri disse dyrene.

De klorer opp møblene, spiser inventar, knuser glass, hopper opp på bord, og man må passe på dem hele tida. I tillegg spiser de for en hel formue, og plager meg når jeg skal slappe av på sofaen.

Jeg frykter at jeg kommer til å forbli singel, dersom jeg skal fortsette å lete etter noen som ikke vil ha dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt som deg jeg også. Bortsett fra med den pusen vi har nå....

Men det er ingen andre dyr jeg har "festet" med ved..

Skrevet

Jeg har også skygget unna menn som har svære siklende dyr med faste liggeplasser i senga og i sofaen. :fnise:

Men en liten søt pusekatt er ok.

Gjest Spadamen
Skrevet

Las ein undersøkjelse der det vart påstått at 60% av oss ønskte dyr i hus. Så du er ikkje åleine om å ikkje ville det. Nokre likar dyr, andre ikkje. Er ikkje så mykje å gjere med det.

Skrevet

Tjah, liker du ikke dyr, eller liker du ikke dyr i hus? Er en forskjell der.

Skrevet

Hovedsaklig husdyr.

De som måtte befinne seg ute i villmarken, har jeg ingenting i mot. :)

Skrevet

Du er ikke den eneste. Mannen min liker ikke husdyr.

Skrevet

Vi er omvendt vi da, jeg liker ikke mennesker. :gjeiper:

Skrevet
Vi er omvendt vi da, jeg liker ikke mennesker. :gjeiper:

Og jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr... :sjenert:

Skrevet

Jeg liker ikke dyr. Jeg misliker dem ikke, men jeg ønsker ikke å omgås dyr.

Skrevet

I samtlige forhold jeg har vært i, så har jeg følt meg tvunget til å ta dyr i hus fordi det har vært så sterkt press.

Jeg liker virkelig ikke dyr!! Jeg savner ikke et eneste et av dyrene jeg har hatt, og har følt en lettelse når de har dødd eller blitt borte. Mulig jeg er kald, men jeg ønsket aldri disse dyrene.

De klorer opp møblene, spiser inventar, knuser glass, hopper opp på bord, og man må passe på dem hele tida. I tillegg spiser de for en hel formue, og plager meg når jeg skal slappe av på sofaen.

Jeg frykter at jeg kommer til å forbli singel, dersom jeg skal fortsette å lete etter noen som ikke vil ha dyr.

[/quot

Minner om akkurat det samme unger gjør.

Jeg er svært glad i dyr.

Er litt forbauset over at noen ikke liker dyr i det hele tatt.

Gjest nextlife
Skrevet (endret)

Nei du er nok ikke alene om å ikke like dyr.

Jeg kunne aldri ha tenkt meg å hatt husdyr, og for meg er det å ta dyr opp i senga, la hunden eller katten slikke seg i ansiktet o.s.v helt utenkelig.

Jeg hater ikke dyr, tror ikke jeg misliker de, vil bare slippe å ha dem innpå meg.

Synes ofte dyr er pene og er veldig opptatt av at man skal vvære snille med dyr, men vil som sagt ikke ha de inn på livet

Endret av nextlife
Skrevet
Nei du er nok ikke alene om å ikke like dyr.

Jeg kunne aldri ha tenkt meg å hatt husdyr, og for meg er det å ta dyr opp i senga, la hunden eller katten slikke seg i ansiktet o.s.v helt utenkelig.

Jeg hater ikke dyr, tror ikke jeg misliker de, vil bare slippe å ha dem innpå meg.

Synes ofte dyr er pene og er veldig opptatt av at man skal vvære snille med dyr, men vil som sagt ikke ha de inn på livet

Jeg er vanvittig glad i dyr, og har alltid hatt kjæledyr, men det jeg har uthevet takler ikke jeg heller. :)

Skrevet

Når barna begynner å klore opp møblene, er det på tide å klippe neglene deres.

Skrevet

Jeg synes ikke det er sært å ikke like dyr. Vi er jo alle forskjellige. Det som jeg synes er litt sært dog, er å starte en tråd om det på et kjæledyrforum ;)

Gjest jente 22
Skrevet

Forstår ikke at noen kan si at de ikke liker dyr, da dyr er utrolig ulike, bare innen samme rase...... Men, men...jeg er ufattelig glad i dyr, og kunne aldri levd et liv uten. De tilfører livet så mye....

Merker at jeg har litt fordommer mot de som sier at de ikke liker dyr..... sorry...

Skrevet

Skjønner tankegangen... Jeg elsker derimot dyr, men jeg liker ikke barn. Føler meg nesten som den eneste i verden som ikke gjør det

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Skjønner tankegangen... Jeg elsker derimot dyr, men jeg liker ikke barn. Føler meg nesten som den eneste i verden som ikke gjør det

Og jeg er hundre prosent enig med deg. Liker heller ikke barn, men elsker dyr.

Kanskje derfor jeg har fullforståelse for de som ikke liker dyr. Vet hvordan det er når det blir "forventet" at man liker noe man absolutt ikke kan fordra!

Skrevet (endret)
Og jeg liker ikke mennesker som ikke liker dyr... :sjenert:

Signerer denne... Men jeg skal ikke dra alle over en kam. Får snakke om de jeg har møtt/kjenner som ikke liker dyr. Syntes de virker generelt usympatiske på mange områder. Ikke er de spesielt hyggelige mot mennesker heller... :sjenert:

Endret av Unika
Skrevet

Hvis du forblir singel bare fordi du ikke vil ha en kjæreste som vil ha dyr, ja da sliter vi med allergi veldig mye... :ler:

Men jeg har da type likevel jeg...;)

Jeg var selv utrolig glad i dyr da jeg var liten, og brukte store deler av livet mitt da jeg var liten (føles det som) på å gråte over det faktum at jeg aldri kunne få dyr, og at vi måtte gi bort hunden vi hadde da det ble klart at jeg var allergisk... Men likevel kan jeg styre min begeistring for dyr i dag, eller hvertfall husdyr. De er ikke så sabla fantastiske... Men det er vel fordi jeg har vent meg til tanken på å aldri ha et forhold til et dyr.

Likevel drømmer jeg om en hund når jeg blir pensjonist... :sukk: Hunder er vel de eneste dyra jeg virkelig ser sjarmen i nå som jeg er voksen.

Uansett, du er ikke den eneste som ikke liker dyr i det hele tatt. Uansett trenger du ikke å finne en type som også misliker dyr, det holder jo at han (eller hun) ikke ønsker å ha dyr selv, og dem er det hvertfall mange av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...