Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hei Jeg har vært sammen med en jente i noen få måneder, og har vært borte fra henne et par uker. Når jeg kom hjem lånte jeg pcen hennes for å skjekke opp et par flybestillinger osv. Men da kom jeg over søkehistorikken i google. Fant ut at hun hadde søkt opp en kar fra facebook som hun har som kontakt der. Karen er i et annet forhold.. Hvordan skal jeg reagere på dette? Har valgt å la det ligge for mener det kanskje ikke er stor nok grunn for å ta det opp.. men det plager meg litt at navnet til andre gutter blir søkt opp på google mens jeg er borte i lengre periode!
Gjest Jente37 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Når jeg kom hjem lånte jeg pcen hennes for å skjekke opp et par flybestillinger osv. Men da kom jeg over søkehistorikken i google. Fant ut at hun hadde søkt opp en kar fra facebook som hun har som kontakt der. Karen er i et annet forhold.. Hvordan skal jeg reagere på dette? Har valgt å la det ligge for mener det kanskje ikke er stor nok grunn for å ta det opp.. men det plager meg litt at navnet til andre gutter blir søkt opp på google mens jeg er borte i lengre periode! Dette er til pass for deg som snoker i hennes saker. Jeg vedder på du "tilfeldigvis" kom over hennes søkehistorikk..fordi du skulle sjekke opp hva hun hadde "bedrevet" siden du traff henne sist?? Jeg var sammen med en kar som bedrev akkurat det samme som deg. Han stolte ikke på meg (helt ubegrunnet) og hver gang han kom hjem på besøk til meg, tok han min PC (under påskudd av å jobbe) for å sjekke hva jeg hadde søkt på. Uten at jeg viste det, haket han av på MMs-logføring'en min. Så han kunne lese alle mine mms'er. Så nå vil du vel ha sympati for at du "mistenker" at dama di er utro. Den må du lenger ut på landet med. Det får du ihvertfall ikke fra meg.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Du missforstår meg. Jeg har ingen tvil på at dama ikke er utro. Lurer bare på hvorfor hun gjør dette.. er det spenningen, hvordan bør jeg fronte dette? Det var en tilfeldighet, den poppet opp da jeg trykket i søkefeltet på google. tro det eller ei...
Antoinette Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 (endret) For alt du vet kan du dette være en gammel klassekamerat. Facebook er jo i hovedsak et venne-nettverk, ikke noe sjekkested. Endret 11. februar 2008 av Antoinette
Noli Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg skjønner ikke problemet. Å google folk er helt vanlig.
:-) anna Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Kanskje hun lurte på hvor hun hadde ham fra. Eller lurte på hvor det var han sa han jobba... eller hva som helst egentlig. Jeg googler masse folk, men jeg er da ikke interessert i dem for det. Googler av ren nysgjerrighet jeg. Liker å være velinformert :-D
Caos Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Man trenger da ikke være interessert i noen bare fordi man googler dem..?? Både jeg og min kjære googler folk ofte, av og til er det slekt, venner, venners venner, noen vi har gått i klasse med, noen venner driver å blir sammen med, osv.. det er jo ikke noe gale i det vel?? Natulig spør du meg..
superMe Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 På facebook er jeg venner med nesten alle jeg noen gang har gått i klasse med, barneskole, ungdomskole, videregående, universitet. Og med tanke på at jeg aldri har gått på ren jenteskole (dette er trossalt ikke vanlig i Norge:P) så betyr det at jeg har ganske mange gutter på vennelista. Og mange av dem har dame. Veldig kjekt at kjæresten min ikke mistenker meg for noe av den grunn;) Må vel få lov til å ha kontakt med gamle venner, uansett om de er gutter eller jenter?
aline Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 jeg skjønner heller ikke helt hvorfor hun ikke skal kunne google folk bare fordi du er bortreist? Hva hun gjør på nett og ikke, så lenge hun ikke er utro, har du vel egentlig lite med og jeg mener du gjør rett i å ikke ta det opp. Hadde min kjæreste konfrontert meg med at han hadde funnet ut at jeg hadde googlet (eller på andre måter søkt opp) en eller annen mann, og ment at dette ikke var noe jeg burde gjøre når jeg var sammen med ham, så hadde det virkelig blitt en lang og dyp samtale oss i mellom, om hvilke grenser som er ok å sette og ikke, og hva man faktisk må finne seg i og ikke når man er i ett forhold med meg. Om jeg hadde funnet ut, helt tilfeldig og uten at jeg ønsket å finne ut noe liknende, at min kjære hadde googlet (eller på annen måte søkt etter), ett kvinnenavn jeg ikke ante noe om.... vel, jeg hadde faktisk ikke brydd meg en døyt, så lenge jeg ikke følte fra før at noe var galt og faktisk misstenkte ham for å være utro i utgangspunktet da.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 takk for svar alle sammen. er ikke noe jeg vil ta opp, men ble bare litt nygjerrig. om hun tiltrekkes av han eller om det er noe helt annet får jeg vel gjort lite med anyway..
Antoinette Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 takk for svar alle sammen. er ikke noe jeg vil ta opp, men ble bare litt nygjerrig. om hun tiltrekkes av han eller om det er noe helt annet får jeg vel gjort lite med anyway.. Hvis du skal bli "nysgjerrig" hver gang det dukker opp et mannsnavn på mail/facebook eller mobil får du ikke tid til mye annet her i livet. Skjerp deg!
aline Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 takk for svar alle sammen. er ikke noe jeg vil ta opp, men ble bare litt nygjerrig. om hun tiltrekkes av han eller om det er noe helt annet får jeg vel gjort lite med anyway.. tillitt er en fin ting når det kommer til forhold, tillitt til at det er deg hun er interessert i, tillitt til at du er nok for henne, tillitt til at dersom hun hadde truffet noen andre hun likte, så hadde hun gjort det slutt med deg før hun ble videre kjent med denne andre. Dersom du har tillit til henne, som person, ovenfor deg og deg i forhold til henne, så trenger du ikke tenke på om hun skulle google andre mannsnavn selv om hun er sammen med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå