Gå til innhold

Mauke up kurs

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Noen som vet om noen gratis make up kurs i bergen eller omegn? Skulle så gjerne ha gått på ett og har hørt om mange andre som pleier å gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at Makeup Store i Oslo tar 500 for en time, der du kan si hvilken type sminke (hverdags, fest, dramatisk osv.) du ønsker å lære. De lærer deg å legge denne sminke på deg, og forteller om hvilke farger du kan/burde bruke. Når timen er ferdig får du bruke de 500 kronene på å kjøpe sminke derifra, så det blir på en måte gratis.

Sjekket på gule sider, og det ser ut til at det er en Make Up Store i bergen også ;)

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet
Jeg mener å huske at Makeup Store i Oslo tar 500 for en time, der du kan si hvilken type sminke (hverdags, fest, dramatisk osv.) du ønsker å lære. De lærer deg å legge denne sminke på deg, og forteller om hvilke farger du kan/burde bruke. Når timen er ferdig får du bruke de 500 kronene på å kjøpe sminke derifra, så det blir på en måte gratis.

Sjekket på gule sider, og det ser ut til at det er en Make Up Store i bergen også ;)

TAKK FOR TIPS!

Skrevet

the body shop har oxo gratis kurs, over hele norge

• 3 måneder senere...
Skrevet

min bestevenninde var på Versac mellom Youngstorget og sentrum scene i går, fikk flotte tips. Satte av 2 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...