MarianneE Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Om uttrykket "Et slikk og ingenting" ble praktisert!
Suzy Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Om uttrykket "Et slikk og ingenting" ble praktisert! (Nå heter det vel strengt tatt "en slikk og ingenting", men likevel...)
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 He he... vel, for noen av oss (deriblant meg) er vel dette nesten realiteten. Minus slikket. Altså ingenting. Ikke alle menn som liker å slikke, dessverre...
MarianneE Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 (Nå heter det vel strengt tatt "en slikk og ingenting", men likevel...) Hva er da "en slikk?"
Gjest Farao på ferie Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Hva er da "en slikk?" Det betyr en liten mengde. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j
victor78 Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 He he... vel, for noen av oss (deriblant meg) er vel dette nesten realiteten. Minus slikket. Altså ingenting. Ikke alle menn som liker å slikke, dessverre... Og ikke alle damer som liker suge/slikke... Er ikke kommet dit at jeg ler av det ennå
Noli Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Er ikke alle kvinner som liker å bli slikket heller.
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 og sikkert ikke alle menn som liker å bli sugd heller..... eh... forresten tar det tilbake. Når jeg tenker meg om er det et fenomen jeg aldri har vært borti men det finnes vel.
MarianneE Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 og sikkert ikke alle menn som liker å bli sugd heller..... eh... forresten tar det tilbake. Når jeg tenker meg om er det et fenomen jeg aldri har vært borti men det finnes vel. Jeg har forresten aldri hørt om det!
Gjest aa Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Eksen min likte ikke å bli sugd da jeg møtte han... jeg måtte argumentere for å få prøve, til min glede og økte selvtillit ombestemte han seg etter det Det kan lønne seg å ikke gi opp noe bare fordi det ikke funket 1. 2. eller 3. gangen. Jeg likte ikke analsex de første 3-4 gangene, men i dag beriker det sexlivet mitt Men folk er selvfølgelig forskjellige og liker det ikke selv etter mange ganger, og forskjellige partnere.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har forresten aldri hørt om det! Joda har en kjenning som sier at han synes at oralsex er ekkelt og avskyelig, enda han ikke har prøvd det engang , men det er jo opp til han det. Tror nok han endrer mening når han har fått kjent ei våt tunge mot pikken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå