Gå til innhold

Da hadde jeg blitt skuffa da!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om uttrykket "Et slikk og ingenting" ble praktisert!

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om uttrykket "Et slikk og ingenting" ble praktisert!

:fnise:

:hoho:

(Nå heter det vel strengt tatt "en slikk og ingenting", men likevel...)

Skrevet

He he... vel, for noen av oss (deriblant meg) er vel dette nesten realiteten. Minus slikket. Altså ingenting.

Ikke alle menn som liker å slikke, dessverre...

Skrevet
:hoho:

(Nå heter det vel strengt tatt "en slikk og ingenting", men likevel...)

Hva er da "en slikk?"

Skrevet
He he... vel, for noen av oss (deriblant meg) er vel dette nesten realiteten. Minus slikket. Altså ingenting.

Ikke alle menn som liker å slikke, dessverre...

Og ikke alle damer som liker suge/slikke... Er ikke kommet dit at jeg ler av det ennå ;)

Skrevet

Er ikke alle kvinner som liker å bli slikket heller.

Gjest Catwoman
Skrevet

og sikkert ikke alle menn som liker å bli sugd heller..... eh... forresten tar det tilbake. Når jeg tenker meg om er det et fenomen jeg aldri har vært borti :fnise: men det finnes vel.

Skrevet
og sikkert ikke alle menn som liker å bli sugd heller..... eh... forresten tar det tilbake. Når jeg tenker meg om er det et fenomen jeg aldri har vært borti :fnise: men det finnes vel.

Jeg har forresten aldri hørt om det!

Skrevet

Eksen min likte ikke å bli sugd da jeg møtte han...

jeg måtte argumentere for å få prøve, til min glede og økte selvtillit ombestemte han seg etter det :)

Det kan lønne seg å ikke gi opp noe bare fordi det ikke funket 1. 2. eller 3. gangen. Jeg likte ikke analsex de første 3-4 gangene, men i dag beriker det sexlivet mitt :)

Men folk er selvfølgelig forskjellige og liker det ikke selv etter mange ganger, og forskjellige partnere.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg har forresten aldri hørt om det!

Joda har en kjenning som sier at han synes at oralsex er ekkelt og avskyelig, enda han ikke har prøvd det engang , men det er jo opp til han det. Tror nok han endrer mening når han har fått kjent ei våt tunge mot pikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...