Aurela Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Nå er det en stund siden jeg barberte leggene mine sist, så hårene var lange og "fine", så i går tok jeg fatt med epilatoren. I mine øyne skal leggene være glatte og fine etterpå, i steden er de neste glatte med noen småhår som er igjen og gjør at leggene ikke er like glatte når man tar på dem.. Noen flere som har det sånn, evt vet hva jeg burde gjøre for å få med de resterende hårene? Og bare sånn at dere vet det så satt jeg lenge med epilatoren
Amused Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Er det småhår som er for korte til at epilatoren tar dem? Ofte er det jo sånn at hårene er i forskjellige faser av veksten, og at du derfor må ta en runde til om et par dager for å få med siste rest
Gjest ¤bella¤ Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 slik blir det her også. Blir aldri fornøyd etter epileringen
Suzy Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det er nå engang slik at ikke alle hårene vokser likt og dermed vil det være noen som er for korte til å bli tatt av epilatoren. Napp etter tre dager og deretter etter tre dager igjen - så kan du klare deg med en kjapp 10 minutters vedlikeholdsrunde en gang i uka eller noe sånt, etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå