Gå til innhold

slankenyhet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Halloen, ja bikinisesongen nærmer seg......

Og i dag fikk jeg tilbud på et slankemiddel med supersuksess i Tyskland :o Slank deg med 19 planter, garantert vekttap uten å endre kosthold, pengene igjen hvis det ikke virker........ synes dette høres litt dumt/rart ut, men hvem vet???? Noen som har prøvd dette??

Trenger bare å kvitte meg med ca5 kg vinterfett til sommeren. Og jeada jeg trimmer regelmessig fra før av, men er veldig glad i god mat om kveldene :lol:

Firmaet heter Post kjøp avd Helse og velvære..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke de urtegreiene noe som har vært reklamert for i de små katalogene? De som er fulle av tilbud på ditten og datten?

Jeg har ei veninne som har prøvd de, og det fungerer ikke!

Mener jeg så et debattprogram også, hvor de nevnte at det bare er tull og fanteri!

Nei, spis foruftig og tren, så skal du se vekta minsker :wink:

Lykke til!

Skrevet

hvis noe vidundermiddel for å gå ned i vekt faktisk hadde virket, tror jeg neppe nyheten hadde passert i stillhet...

sats på gamlemåten, du.

Skrevet

Jepp egentlig veldig enig med de to svarene, er akkurat begynt å drikke eplecidereddik/ tabeletter pluss sunt kosthold ( ja til en viss grad.. :lol: ) og trening. Noen som vet om eplecidereddik virker på forbrenningen da??

Gjest Kate
Skrevet

Søsteren min pinte i seg epleeddik hver eneste dag i 3 måneder i håp om å gå ned i vekt.

Hun tok ikke av seg ett gram..........

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei, spis foruftig og tren, så skal du se vekta minsker

Helt enig,

Jeg vet ikke om noen av disse vidunderkurene virker, men etter hva jeg har hørt så er det meste bare bullshit. Har hørt man skal spise paprika, cottage cheese osv, et annet innlegg her dreide seg om eddik (!). Jeg sier ikke at man ikke skal tenke på hva man stapper i seg, kostholdsforskerne har helt sikkert peiling når de sier hva som er bra og hva som ikke er bra. Men skal man følge alt som blir sagt, ender man opp med å bli helt stein hakke gal, og ender opp med at enhver diett blir bare tull og man føler seg bundet på hender og føtter. Selv har jeg null problemer med å justere ned vekten mot sommeren. Jeg sier en ting: Gjør det enkelt og prøv det jeg beskriver nedenfor:

- Prøv å spise ca 70% av det du vanligvis spiser. F.eks 2 skiver brød istedet for 3, 2/3 glass juice istedet for 1, en liten potet istedte for en stor osv osv. Det er vanskelig å spise så lite som 70% av det man normalt har i seg, men ender man opp på 75% så er man likevel på god vei.

- Husk å trene ! Erfaringen min hvis jeg begynner å spise mindre uten å trene er at forbrenningen bare går ned slik at jeg ikke tar av noen ting. Resultatet blir at jeg ligger på sofaen foran TV'en hele dagen og råtner.

Resultatet av dette er selvfølgelig at du vil bli sulten. Da gjelder det å ikke ha potetgull og sjokolade i skapet, fordi den kommer helt sikkert til å bli spist opp umiddelbart. Prøv å gjøre innkjøpene når du nettopp har spist, så slipper du fristelsen til å kjøpe haugevis av sjokolade.

Lykke til !

Skrevet

Epleeddik funker for meg. Har gått ned endel i vekt siden påske. Tvinger det ikke i meg, tar kapslene. Hadde aldri klart å drikke det. Bare lukten gjør meg kvalm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...