Bex Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Heisann Jeg skal til London om noen uker, og har tenkt å kjøpe meg litt basisklær. Lurer derfor på om noen vet om butikker/kjeder i London som har fine, klassiske klær i god kvalitet (og som helst ikke er altfor dyre). Er så lei klær som nupper og blir slaskete...
Gjest Mea Culpa Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kommer ikke på noen i farten, men du kan jo ta en titt her.
Grissini Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ville tatt en tur innom Debenhams, Marks and Spencer og Monsoon.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 http://www.debenhams.com/ Kan anbefales på det sterkeste ! Spesielt Design by Debenhams, de tar inn kjente designere som lager kolleksjoner for dem til vanlige folk ! Spesielt undertøy, dersom du ikke er A,B elller C-cup. Det har masse fint undertøy til rimelige priser på store størrelser 8!
Bex Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk for tips, jeg gleder meg til å sjekke det ut! Har faktisk aldri vært innom Debenhams (blir så stresset på sånne varesentre), men skal definitivt ta turen innom nå!
Kvist Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Åhh, Debenhams hadde mye fint! Var jo masse kjoler som passer min kropp der, og ikke bare A4 klær til A4 kropper Ingen som vet om de har planer om å åpne i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Det som også kan være lurt å tenke på er å få momsen tilbake, dersom man handler MYE klær. Da spør man i butikken om de har V.A.T.-refound, husk å ta med passet og flybilletten på shopping. Butikken skal da fylle ut noen skjema ( med bl.a passnummer og fligth nummer ), som du tar med på flyplassen og leverer i tollen på vei ut ( husk å gjøre dette FØR du sender bagasjen, for du må vise frem klærene du krever momsen tilbake på ! ) Kan være penger å spare dersom du slår deg løs i en butikk !!!
Gjest Ansjoni Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Karen Millen! Veldig god kvalitet på klærne, i deilige stoffer og ålreite størrelser! Er flere butikker i London, sjekk ut hjemmesiden. Litt dyre i utgangspunktet, men kan gjøre noen kupp på salg.
Gjest Londonboer Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Jigsaw har utrolig mye fine klassiske klaer i bra materialer som ull, silke, kasjmir osv. Litt over middels prisleie, men verd det! Ellers ha Jaeger hatt en revitalisering i det siste og faatt in mye fint. Uniqlo (den Japanske varianten av HM) kan ogsaa anbefales, spesielt kasjmirgenserene er kjempefine, masse farger aa velge i og god kvalitet jf prisen. Hobbs er typisk engelsk-klassisk, har mye pent men blir fort litt vel damete synes jeg (er 26) og saa maa ikke Whistles glemmes - min personlige favoritt!
Gjest Londonboer Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 ...og hvis du er ute etter pene dameskjorter (herre ogsaa, for den saks skyld) er Hawes and Curtis stedet! Akkurat naa faar man skjortene for 20 pund (vanligvis 55), mange farger og modeller, suveren passform og god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå