Gjest Mia88 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er i begynnelsen av et forhold, har holdt på i litt over 1 mnd nå, men har ikke hatt sex enda. Tror det skjer snart da. Men det jeg er usikker på er forholdet vårt. Vi snakker en del, om alt mulig..Men ikke mye om følelser, gamle kjærester, hvor mange vi har ligget med før og slikt. Eller, han vet jeg ikke har ligget med noen før, men ellers vet vi ikke mye. Jeg tror han mener man ikke skal bringe opp eldre kjærester og slikt i et forhold, men jeg har funnet ut at jeg vil spørre han. Men det jeg lurer på er hvordan deres forhold er? Må man snakke om slik for å få et forhold til å fungere? Hva snakker dere om? vet du om hans/hennes gamle kjærester, hvilket forhold de hadde, hvor mange og hvem dere har ligget med?
Gjest StockDama Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Det er vel litt variert er det ikke? Noen føler de må fortelle om alle de har vært sammen med, mens noen ikke vil fortelle noe, så er det de som vil høre alt og de som ikke vil høre noe. Jeg og samboeren har egentlig ikke snakka om tidligere partnere i det heletatt, noen har blitt nevnt litt i hytt og pine, men ikke noe bevisst samtale om det. Ikke føler jeg behov for det heller
Gjest Cataliina Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Ja, jeg vet alt om hans fortid, hehe, nå er det ikke så mye da men. Kan snakke om alt, er glad for det, tror ikke det hadde vært så bra om vi ikke hadde kunnet det...
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vet om hans tidligere forhold som har vart over tid. Jeg vet at han har hatt sex med en del, men ikke hvem eller hvor mange. Dette var ting som ikke ble snakket om den første tiden utenom tidligere samboere. IKKE spør dersom du ikke takler svaret. Spesielt tenker jeg på det med tidligere sexerfaringer. Jeg spør ikke om sånt fordi jeg ikke har behov for å vite. Dersom en partner hadde spurt meg om detaljer vedr. mitt tidligere sexliv så hadde jeg nektet å svare. Ikke fordi det er så hemmelig, men det er privat og jeg vet noen som har fått ødelagt forholdet fordi de spurte om ting det faktisk viste seg at de ikke taklet. 1 mnd er ikke lenge. Det er over tid at man får vite mer og mer om personen. Ikke rush noe. La forholdet få tid til å utvikle seg. Etter 1 mnd så vet man jo ikke om det er mannen i sitt liv.
Noli Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Vi har ikke akkurat hatt noen samtale om tidligere partnere, erfaringer og kjærester, ting er blitt nevnt sånn når det har passet seg. Jeg vet nok ikke om alt, men en del, og han vet ikke alt om mitt heller. Ikke fordi jeg holder noe hemmelig, men det har bare ikke kommet opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå