Gå til innhold

Flaut problem!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente som er sammen med en på samme alder. Vi er hverandres første, og har et deilig sexliv. Har vært sammen i et halvt år. ...MEN den siste måneden cirka, virker det som noe har forandret seg - i skjeden min...! Er litt vanskelig å forklare.. Menmen:

Det er som det kommer luft inn, jeg får hvertfall en rar og hul følelse hvis vi for eksempel bytter stilling, eller når han trekker seg ut. Dette gjør at vi ikke kan ta doggystyle for eksempel, da skjer det garantert. Det som er ille er at når neste gang han trekker seg ut, og jeg rører på meg, lager skjeden mange ekle fiselyder. Det er ikke sånn lyd som kan skje mens gutten penetrerer og presser luft inn, som det for såvidt virker som mange opplever. Men det skjer når han har trukket seg ut.

Hvordan kan jeg få dette til å ikke skje?? Det er utrolig dumt å måtte begrense stillingene på grunn av dette. Føler meg så sinnsykt usexy når de lydene kommer, de er skikkelig ille. Diarè-ille lissom. Så vi har ikke lenger sex bakfra eller i mer kreative stillinger.. holder seg til misjonær, på siden, eller meg på topp.

:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

jenta mi, dette er heeelt VANLIG!!

Det skjedde mye med oss også, og det hender det fortsatt skjer...

Vakuum, og det er faktisk hans sin skyld.. Skjønner at det er driit flaut å ta musefisa, men det er faktisk like normalt som å fake orgasmer..

Snakk med han.. Det skal ikke hindre dere å ha mye digg sex selvom...

Jeg vet ikke hvilke stillinger det skjer mest i, men jeg prøver å stramme godt når han kommer inn i meg...

Gjest StockDama
Skrevet

Det har nok skjedd med de fleste av oss. Og når det skjer, så begynner begge bare å ler, men helledussen, vi stopper da ikke fordet =D

Sex kan være gøy også, ikke bare fullt alvor.

Skrevet

kanskje hvis du prøver og "presse" når han tar dg bak fra, elr når han kommer inn i deg. Akkurat som om når du skal tisse ut siste skvett, press på den måten. Har funka på meg når jeg har følt dn "hule" følelsen du snakker om :)

Skrevet
Jeg er en 19 år gammel jente som er sammen med en på samme alder. Vi er hverandres første, og har et deilig sexliv. Har vært sammen i et halvt år. ...MEN den siste måneden cirka, virker det som noe har forandret seg - i skjeden min...! Er litt vanskelig å forklare.. Menmen:

Det er som det kommer luft inn, jeg får hvertfall en rar og hul følelse hvis vi for eksempel bytter stilling, eller når han trekker seg ut. Dette gjør at vi ikke kan ta doggystyle for eksempel, da skjer det garantert. Det som er ille er at når neste gang han trekker seg ut, og jeg rører på meg, lager skjeden mange ekle fiselyder. Det er ikke sånn lyd som kan skje mens gutten penetrerer og presser luft inn, som det for såvidt virker som mange opplever. Men det skjer når han har trukket seg ut.

Hvordan kan jeg få dette til å ikke skje?? Det er utrolig dumt å måtte begrense stillingene på grunn av dette. Føler meg så sinnsykt usexy når de lydene kommer, de er skikkelig ille. Diarè-ille lissom. Så vi har ikke lenger sex bakfra eller i mer kreative stillinger.. holder seg til misjonær, på siden, eller meg på topp.

:(

Får dere de syke tingene å være flau over på glass, eller er de medfødt?

Jeg for min del hadde brydd meg langt opp i baken om det hadde kommet litt luft ut av vagina under sex,hadde du derimot sluppet en due mitt i fleisen på meg skulle du fått lov og være flau :fnise:

Alle gutter vet eller burde allefall vite at disse tïngene skjer av og til :jepp:

Har du ikke større ting og være flau over burde du slutte med sex til du blir voksen,det der er en 14is ting.

Huff jeg har vært bort i mye ting som jenter ikke vil gjøre under sex:

1. Ikke bakfra pga at hun trur at rumpa ser mye større ut.

2. Ikke oppå for at hu ikke liker at puppene er på utstilling

3. Ikke med lyset på for at det er så flaut og være naken foran gutten.

4. Ikke oral for at hun syns musa er for stygg.

5. Ikke på magen for at den samme rumpa er for .......

6. Ikke uten skjorte for at puppene er for stygge

++++++++++++++++++++++++

Kvinner er noen rare vesen!

Gjest StockDama
Skrevet
Huff jeg har vært bort i mye ting som jenter ikke vil gjøre under sex:

1. Ikke bakfra pga at hun trur at rumpa ser mye større ut.

2. Ikke oppå for at hu ikke liker at puppene er på utstilling

3. Ikke med lyset på for at det er så flaut og være naken foran gutten.

4. Ikke oral for at hun syns musa er for stygg.

5. Ikke på magen for at den samme rumpa er for .......

6. Ikke uten skjorte for at puppene er for stygge

++++++++++++++++++++++++

Kvinner er noen rare vesen!

Utrulig kjedelige kvinnfolk du har opplevd :jepp:

Skrevet
Sex kan være gøy også, ikke bare fullt alvor.

Jeg vet at du egentlig mente: Sex skal være gøy, ikke fullt alvor :)

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg vet at du egentlig mente: Sex skal være gøy, ikke fullt alvor :)

Hm, det høres forsåvidt bedre ut, så vi later som om jeg sa det. *stjele*

Gjest tråstarter
Skrevet

Okei, fint å vite at det ikke bare er meg:)

Men er veldig uenig i at fordi jeg synes det er flaut, burde jeg ikke ha sex?? Det finnes da verre ting som folk har sagt ødelegger stemningen.

Og nei, alle gutter vet tydeligvis ikke det, kjæresten ante ikke hva det var første gang det skjedde.

Sex kan/skal være gøy ja, men synes ikke det er særlig gøy at det høres ut som jeg driter noe helt sinnsykt akkurat. Men skal prøve tipsene noen her skrev. TAKK:)

Skrevet

Lær dere å ha det gøy når dere har sex, så kan dere le av det istedetfor at det er flaut.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

!! Det var da voldsomt, vi har det gøy når vi har sex, og når det skjer har vi begge ledd. Første gang det skjedde fikk vi latterkrampe. Men hvis jeg får velge, vil jeg helt bli kvitt den lyden, for det ødelegger stemningen for MEG når vi har sex. Kjæresten bare ler det bort og sier det ikke gjør noe, og jeg ler jo med for det er komisk, men føler allikevel at det er usexy. Det er ikke som om jeg bryter sammen og nekter mer sex, vi fortsetter jo med en gang, men skifter til misjonær så jeg slipper den lyden hele tiden. Grrr!

Takk for hjelp dere andre!

Skrevet

Var ikke ment som noe angrep altså, bare et tips. Og du sier at du ler med fordi det er komisk, men allikevel plages av det, da er det jo ikke bare gøy.

Med mindre dere klarer å finne en måte å fjerne det på, så må du/dere rett og slett bare lære dere å være mindre selvhøytidelige i senga (heller ikke et angrep, mener ikke at du er generelt selvhøytidelig, bare kanskje litt i senga? Hadde samme "problemet" før selv). Etter hvert vil dere nok bare bli vant med det uansett, og ikke tenke noe på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...