Gå til innhold

Keno-mannen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jeg skal flytte inn i min første leilighet i mars, og ønsker meg noe helt spesielt i den anledning.

Jeg har nemlig falt helt for smilet til Keno-mannen, han på reklamen til Norsk tipping. Man blir bare så glad av å se på det!

Men bildet av ansiktet hans er helt umulig å finne, selv om man googler både hardt og lenge.

Jeg vil ha Kenomannen i leiligheten min, kanskje på badet. Hvem får vel ikke en god start på dagen med det smilet der :)

Hjelp!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal flytte inn i min første leilighet i mars, og ønsker meg noe helt spesielt i den anledning.

Jeg har nemlig falt helt for smilet til Keno-mannen, han på reklamen til Norsk tipping. Man blir bare så glad av å se på det!

Men bildet av ansiktet hans er helt umulig å finne, selv om man googler både hardt og lenge.

Jeg vil ha Kenomannen i leiligheten min, kanskje på badet. Hvem får vel ikke en god start på dagen med det smilet der :)

Hjelp!?

tLF 07770 til kundeservice Norsk Tipping, de hjelper deg. Ellers kan du PM så kan jeg ordne en plakat.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Oi, det var raskt levert!

Jeg er ikke medlem, så tror ikke jeg kan sende PM. Tusen takk for tipset!! Da ringer jeg i morgen!

Kenomannen skal bli min!! ;)

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

De ville ikke gi en til meg :( De hadde ikke til privatpersoner!

Skrevet

Er jo kjapt og enkelt å registrere seg da og da får du en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...