Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg skal flytte inn i min første leilighet i mars, og ønsker meg noe helt spesielt i den anledning. Jeg har nemlig falt helt for smilet til Keno-mannen, han på reklamen til Norsk tipping. Man blir bare så glad av å se på det! Men bildet av ansiktet hans er helt umulig å finne, selv om man googler både hardt og lenge. Jeg vil ha Kenomannen i leiligheten min, kanskje på badet. Hvem får vel ikke en god start på dagen med det smilet der Hjelp!?
Kptpower Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg skal flytte inn i min første leilighet i mars, og ønsker meg noe helt spesielt i den anledning. Jeg har nemlig falt helt for smilet til Keno-mannen, han på reklamen til Norsk tipping. Man blir bare så glad av å se på det! Men bildet av ansiktet hans er helt umulig å finne, selv om man googler både hardt og lenge. Jeg vil ha Kenomannen i leiligheten min, kanskje på badet. Hvem får vel ikke en god start på dagen med det smilet der Hjelp!? tLF 07770 til kundeservice Norsk Tipping, de hjelper deg. Ellers kan du PM så kan jeg ordne en plakat.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Oi, det var raskt levert! Jeg er ikke medlem, så tror ikke jeg kan sende PM. Tusen takk for tipset!! Da ringer jeg i morgen! Kenomannen skal bli min!!
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 De ville ikke gi en til meg De hadde ikke til privatpersoner!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Er jo kjapt og enkelt å registrere seg da og da får du en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå