Gjest sukk---- Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 dette var siste Pergo Kuren for meg ---og i dag -akkurat i dag -kom mensen. så da må vi bestemme oss for om vi skal ; 1) gjøre noe annet med livene våre som ikke involverer barn 2) søke om IVF 3) Adoptere jeg vet ikke lenger om jeg orker mer nå etter at det å ikke få barn har vært et fokus i over 7 år nå. Det ødelegger livet mitt. tærer på ekteskapet og gjør hverdagen så sår- kanskje vi nå bør avslutte og si til hele verden at vi ikke kan få barn og har valgt å leve livet uten. dere som har valgt å la vær, hvordan kommer dere videre :gråte: ?
Gummi Tarzan Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hvis dere ikke har prøvd prøverør enda, så anbefaler jeg dere å gi det et forsøk eller tre før dere gir opp håpet om egne barn! Husk at 7 av 10 par blir gravide ved hjelp av prøverørsbehandling. Hilsen ei som er 18 uker på vei med et lite prøverørsvidunder :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Vondt!! Om dere ikke har prøvd prøverør ville jeg også forsøkt det... Det er ganske mange som ikke har blitt gravide med pergokurer men så har det klaffet med prøverør... Når dere har prøvd så lenge forstår jeg frustrasjonen, men om det er et veldig stort ønske ville jeg gitt det en sjanse til.... Lykke til uansett hva dere velger å gjøre nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå