Gå til innhold

Hvordan få av limet etter etikettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sennepsglassene fra Idun (Grov sennep, sterk sennep) har jeg tenkt å samle meg noen av.

De knuser ikke så lett...;)

Problemet er at limet etter etikketen sitter så inni granskauen hardt!!!

Noen tips til hvordan jeg kan fjerne det??

Har latt glasset ligge i vann med zalo over natta, men det hjelper lite...flere ganger i maskin funker heller ikke...:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plasterfjerner pleier ta det meste av lim...

Skrevet

:klø: Hva er plasterfjerner? Hvor kjøper jeg det?

Skrevet

Plasterfjerner fjerner lim fra plaster. Koster en 50-lapp på apoteket om jeg husker rett.

Gjest nextlife
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring i å bruke olje på gjenstridig lim. Fukt en bomullsdott med matolge, gni, og vips, så er det borte. Vask over med sterkt zalovann etterpå :)

Skrevet

Det går også bort etter mange nok ganger i oppvaskmaskinen.

Kjenner mange som har sånne glass i kjøkkenskapene, forresten. Billige og ser ikke annerledes ut enn glass som faktisk kjøpes først og fremst som glass. :)

Skrevet
Det går også bort etter mange nok ganger i oppvaskmaskinen.

Kjenner mange som har sånne glass i kjøkkenskapene, forresten. Billige og ser ikke annerledes ut enn glass som faktisk kjøpes først og fremst som glass. :)

Sant det.. Jeg har sånne selv i skapet. Syns de er veldig greie, og ser ikke noe poeng i å kaste dem (resirkulering) når de fungerer bra som kjøkkenglass!

Skrevet

Matolje! Gni inn og la det stå en stund (et par timer)

Works like a charm :)

Skrevet

Lighterbensin (ja, lighterBENSIN og ikke GASS) er skremmende effektivt mot sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...