Linda644 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe dennne parfymen (men huff så dyr den er) en parfyme til 700 er rådyrt, men jeg har nå solgt tre parfymer og fått bra pris for de og en bra lønning. Hva syns dere om den? jeg likte den ikke i det hele tatt, men når den har sittet på en stund, blir den god og eksklusiv! hva syns dere? noen som har denne parfymen?
Linda644 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe dennne parfymen (men huff så dyr den er) en parfyme til 700 er rådyrt, men jeg har nå solgt tre parfymer og fått bra pris for de og en bra lønning. Hva syns dere om den? jeg likte den ikke i det hele tatt, men når den har sittet på en stund, blir den god og eksklusiv! hva syns dere? noen som har denne parfymen? Har kjøpt den nå men vil gjerne høre andres meninger om den uansett. Parfymedame sa at den ikke luktet likt på noen!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg synes den er nydelig. kostet den 700 altså? trodde det var over 1000 kr jeg.
Linda644 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg synes den er nydelig. kostet den 700 altså? trodde det var over 1000 kr jeg. Så bra 30 ml for 735 kr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå