Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg vil bare dele min begeistring for Decleor med dere! Det er rett og slett den beste hudpleieserien jeg har vært borti! Jeg har prøvd mye, og stakkars huden min, har bare blitt verre og verre. For to år siden, prøvde jeg Decleor for første gang, og huden min ble helt perfekt! (jeg hadde problem med en blanding av urenheter og uttørket hud (sikkert siden jeg prøvde å tørke ut huden for å få bort urenhetene). Jeg fikk mase komplement for huden min. Huden min liksom, som alltid har hadd problemer meg urenheter, blankhet osv. Men da ble huden min kjempe fin! Dum som jeg var, sluttet jeg med Decleor etter noen måneder, jeg er student og har lite penger. Så jeg ville prøve noe annet som var billigere, det var det dummeste jeg kunne ha gjort. Vel, huden min holdt seg nydelig lenge etter at jeg sluttet med Decleor. Men etterhvert ble den verre og verre, og tørrere og tørrere, uansett hvilke produkter jeg prøvde. Men nå har jeg begynt med Decleor igjen, og huden min stråler av lykke igjen. Det er nok fortsatt en liten stund til huden min blir helt bra igjen. Men jeg hadde altså tørr, blank, uren, sliten, sensitiv og gusten hud, etter alle de forskjellige behandlingene, og kremene jeg har prøvd de siste årene. Nå kjøper jeg produktene på strawberrynet og er veldig fornøyd. Da får jeg de mye billigere! Jeg vil anbefale Decleor til alle! Vel, et lite vitnesbyrd fra meg
Essie_ Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Jeg liker også Decleor. Hvilke produkter bruker du?
taliee Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hei.. du sier du har tørr, men blank? Du har altså kombinasjonshud eller fet hud? Jeg har ganske tørr hud, men har liksom ikke blanke partier i det hele tatt..bruker Dermalogica nå, funker helt greit, men om Decleor har noe vidunder produkter for tørr og litt gusten hud ( litt sensitiv) så vil jeg vurdere å prøve det
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Nå bruker jeg Hudkrem: Hydra Floral krem (ikke emolution siden den blir for tynn for meg nå på vinteren, men fin om sommeren) Øyekrem: Hydra Floral anti-pollution Aromessencene ylangylang (for uren/blandigshud) og neroli (normal, gir masse fuktighet). Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva slags hudtype jeg har, hudpleierene sier så mye forskjellig. Men det er nok tør-blandingshud + sensitiv. Jeg brukte Dermalogica før, skin smoothing creme, huden min tørka helt ut. Først så så huden finere ut, siden porene ble mindre. Men så ble huden bare tørrere og tørrere, har brukt en god del etter den. Men det skulle vist være den kremen som ga mest fuktighet uten å være fet :-S Jeg vil absolutt anbefale å prøve Decleor, men husk at det er lurt å prøve i flere uker. For først da ser man hordan huden egentlig tar det.
Rexina Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Du er vel i 20-årene siden du er student? Har hört at produktene deres går dypere ned i huden enn dermalogica, og at de passer for en mer voksen hud. Men det er jo helt herlig at de passer så bra for deg da:) Vet ikke helt om Dermalogica gjör den store nytten hos meg heller. Har törr sensitiv hud. Hvis det ikke blir bedre, bytter jeg kanskje over også
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Ja, det passer nok godt for voksen hud. Jeg vet at de har kremer som passer bedre for yngre hud også, de har en lettere konsistens. Jeg er i 20 årene ja, men jeg er strålende fornøyd med Decleor!
taliee Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har samme hud som deg, Rexina, tørr og sensitiv.. bruker dermalogica special cleansing gel og skin smoothing creme, huden blir ikke sånn mye bedre, får fortsatt kviser i blant, så tror ikke det gir NOK fuktighet til huden min... den er helt utrolig tørr, om jeg glemmer hudkrem en dag, har jeg ansikt stram som en maske. :S Er 20 år jeg, så har nok ung hud... skulle gjerne hatt noe slik at huden min ble perfekt
Gjest Morgan le Fay Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har samme hud som deg, Rexina, tørr og sensitiv.. bruker dermalogica special cleansing gel og skin smoothing creme, huden blir ikke sånn mye bedre, får fortsatt kviser i blant, så tror ikke det gir NOK fuktighet til huden min... den er helt utrolig tørr, om jeg glemmer hudkrem en dag, har jeg ansikt stram som en maske. :S Er 20 år jeg, så har nok ung hud... skulle gjerne hatt noe slik at huden min ble perfekt Hvis du har tørr hud, hvorfor bruker du Special Cleansing Gel? Skummende renseprodukter bidrar bare til videre uttørking. Da er det lurere å bruke en mild rensemelk. Huden blir nok dessverre ikke perfekt bare av produkter, til det er det for mange hormonelle/stressrelaterte og arvelige faktorer som bidrar til å komplisere bildet.
Rexina Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er 19 år, taliee:) Bruker Ultracalming Cleanser, men jeg reagerer på endel, så akkurat nå har jeg fortsatt sår i an ansiktet etter mitt forrige mistak! Det gjör vondt og ser ikke ut! Men hvis Decleor funker bedre, så tror jeg nok at jeg må teste det neste gang. Men finner ingen fuktighetskrem på strawberrynet som passer for dehydrert hud.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Hydra Floral er for dehydrert hud, og finnes i både krem og emulsjon (lettere), men jeg ville ikke bestilt blindt, for personlig reagerte jeg på kremen med kløe og kviser, og jeg har tørr, sensitiv hud. Jeg endte opp med å gi den til kjæresten. Forsøk å få tak i prøver som du kan teste ut først, for å spare deg dyre bomkjøp.
taliee Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du har tørr hud, hvorfor bruker du Special Cleansing Gel? Skummende renseprodukter bidrar bare til videre uttørking. Da er det lurere å bruke en mild rensemelk. Brukes SCG da jeg var på Facemapping, å de fra Dermalogica anbefalte den... Hvilken skal jeg da prøve? Okei, Rexina.. skal innrømme at jeg fortsatt er 19 jeg å.. men ikke såå lenge til Er livredd for "bomkjøp" av nye produkter, å det å risikere å se ut som et pizzatryne igjen.. typisk at det skjer det motsatte av ønskninga når jeg prøver ny hudpleie.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville kanskje testet Ultracalming Cleanser i stedet. Min teori er at uttørkende renser skaper ubalanse i huden, noe som fører til at huden kompenserer ved å produsere mer talg, og vips er man inne i en vond sirkel.
taliee Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Hmm.. er den noe god da? Er så vant til skummende.. står at den er gel.. Off, jeg som akkurat kjøpte saloon size på Special Cleansing gel:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå