Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #41 Skrevet 12. februar 2008 Jeg synes ikke det er noe problem. Hverken med klemmer i dagbøker eller regelmessig bruker. Get a life og la mannen din få drive i fred. Selv var gubben særs aktiv her en god stund og jeg ser ikke problemet. Nå ser jeg helelr ikke problemet med å sende gubben alene til jentevenner heller så det kommer nok ann på hvor sjalu vi er i det virkelige liv også. Såvidt jeg gadd å kommentere... De fleste vil ha mannen for seg selv . ( ja ..virkelig eie ham) Slike åpne forhold som du forsøker å beskrive , kan nesten ikke kalles et forhold. Og hvorfor skal man være sjalu da?
Noorgie Skrevet 12. februar 2008 #42 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde blitt veldig forundret om mannen min var på KG. Jeg ser ikke på KG som stedet for de store diskusjonene, men et sted hvor en kan diskutere de små tingene i livet. Og personlig så synes jeg det er rart at menn tiltrekkes KG. Men TS, hvis mannen din er en fast bruker på KG. Så vil han vel kanskje se denne tråden? Jaja, da er det vel bare å pelle seg vekk herifra da..................
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #43 Skrevet 12. februar 2008 Jaja, da er det vel bare å pelle seg vekk herifra da.................. Men Goggen: Det er forskjell på å være her for å diskutere politikk, eller å utveksle tips om reisemål, gulvbelegg, kakeoppskrifter eller whatever, og det å være her som en slags fast inventar og "bli kjent med" mange av jentene her, særlig om man er gift. Om man er singel, kan man gjerne flørte med så mange man vil her inne for min del, Spørsmålet gjaldt altså en gift mann som egler seg inn på brukerne her, og ikke om menn på KG generelt sett. Det er noe helt annet. Ja til mannlige brukere!
Kamikatze Skrevet 13. februar 2008 #44 Skrevet 13. februar 2008 Kanskje han ikke får nok klemmesmailier hjemme?
FantasDick Skrevet 13. februar 2008 #45 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville nok blitt litt "snurt" - KG er mitt domene. Jada, kjeft i vei..
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #46 Skrevet 13. februar 2008 Ja, spørsmålet står i tittelen. Jeg har nettopp oppdaget at mannen min er en aktiv bruker her. Han har også blitt "kjent" med noen av kvinnene her, og legger igjen hilsener i dagbøkene deres, med masse klemmesmileyer. Hva ville du tenkt hvis det hadde vært din mann? Jeg føler meg usikker, og synes ikke noe særlig om det. Hva gjør en mann i 50-årene her? da blir kvinnene gale ja.......hvorfor verre at menn er her enn kvinner? Kg burde hett noe annet, mange menn her inne. Er det sjalusien som kommer snikende?Og hva har alder å gjøre da? her spennerjo alderen på kvinner fra 15 til 64? Kansje eldre også.. Når jeg leser enkelte tråder her inne, så skjønner jeg mennene. De er jo så håpløse ifølge mange av dere. Kansje de bruker dette som kvinnene? råd og vink.....
venus* Skrevet 13. februar 2008 #47 Skrevet 13. februar 2008 Jaja, da er det vel bare å pelle seg vekk herifra da.................. For all del, selv om jeg blir forundret over at menn har interesse av å være her, så har jeg ingen visjoner om at kvinneguiden skal være kun for kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #48 Skrevet 13. februar 2008 For all del, selv om jeg blir forundret over at menn har interesse av å være her, så har jeg ingen visjoner om at kvinneguiden skal være kun for kvinner. Tror du virkelig at menn og kvinner har så forskjellige interesser? Ta en titt på Generell Debatt, Aktuelle Saker eller Seksualitet; det er få tråder der som er typisk "kvinnelige".
Supramundane Skrevet 13. februar 2008 #49 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg vet at min samboer har en bruker og er til dels aktiv her inne. Det er naturligvis helt i orden. Han frekventerer riktignok ikke dagbøker, og er ikke en person som av natur "klemmer" folk i "hytt og pine". Hadde han gjort det, så er ikke det noe jeg hadde orket å engasjere meg i. Jeg har kontakt med mennesker her inne. Jeg "klemmer" der det passer seg, uavhengig av kjønn. Noe av det siste jeg tenker på når jeg skriver inne på nettforum er hvilket kjønn de andre avsenderne har - hvis det ikke er særlig relevant for diskusjonen. Om min samboer skulle fått en eller annen form for dypere, romantisk kontakt med en person inne på KG, så er nok sjansen stor for at han skulle fått en slik kobling med noen i sitt daglige liv også - og vi ville uansett ha fått ett problem i vårt forhold. Jeg velger å la han stå fritt til å gjøre hva han vil, så får jeg forholde meg til konsekvensene av det (på godt og vondt). Mitt svar, oppsummert, er at det for meg ville vært helt uproblematisk. Endret 13. februar 2008 av Supramundane
Gjest Yihaa Skrevet 13. februar 2008 #50 Skrevet 13. februar 2008 For all del, selv om jeg blir forundret over at menn har interesse av å være her, så har jeg ingen visjoner om at kvinneguiden skal være kun for kvinner. Hvorfor er du forundret over det?
Gjest Pax Skrevet 13. februar 2008 #51 Skrevet 13. februar 2008 Greit det, kan bli mye gøy ut av det.
MarianneE Skrevet 14. februar 2008 #52 Skrevet 14. februar 2008 Data er data. Real Life er real life. Men, vet ikke om jeg hadde likt det. KG er "mitt".
kospia Skrevet 14. februar 2008 #53 Skrevet 14. februar 2008 Men, vet ikke om jeg hadde likt det. KG er "mitt". Helt enig med deg. Gubben er sikkert nyskjerrig på hva vi jenter/damer skriver om her inne.
Gjest Ansjoni Skrevet 14. februar 2008 #54 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Da hadde jeg blitt veldig overrasket! positivt sådan, iallefall hvis jeg visste brukernavnet og kunne lese hva han skrev Endret 14. februar 2008 av Ansjoni
Gjest Lotus Skrevet 15. februar 2008 #55 Skrevet 15. februar 2008 Såvidt jeg gadd å kommentere... De fleste vil ha mannen for seg selv . ( ja ..virkelig eie ham) Slike åpne forhold som du forsøker å beskrive , kan nesten ikke kalles et forhold. Og hvorfor skal man være sjalu da? Åpne forhold? Det er snakk om jenteVENNER ikke pulevenner mersom.
Kamikatze Skrevet 15. februar 2008 #56 Skrevet 15. februar 2008 Synes enkelte maler fanden på veggen. Hvis jeg hadde vært i et forhold, ville det klart være interessant å lese hva den utkårede skriver; - Hvis jeg gir henne femdoble trippelorgasmer, med pirruetter, kan det bli interessant å lese at hun lurer på hvor mange stønn som trengs før feikinga virker troverdig. Og hva gjorde jeg gærn't da hun eksploderte av jeg kom inn i stua, eller ble der, eller ikke var der... I en tråd som handler om gjester og ugjester, leser jeg at mange faste brukere føler de må "flykte" inn i dagbøkene fra forfølgende gjestetroll. Hvis debatter foregår der inne, hvor en klikk oppegående brukere samles, er det vel nærliggende at ALLE som higer etter debatt, som ikke drukner i kverulering og personangrep, søker dit. Tror fella fyren gikk i, var den at han trodde det var en vanlig hilseform her, å bruke klemmesmilies. Vi ser jo hvordan dere skriver innbyrdes, og det er lett å ta etter "dialekten". Noen av dere bruker mer smileys enn bokstaver. For meg er ikke en smily noe annet enn en smily. Den består av tastetrykk, og kan ikke veksles i ekte vare. Tror det rett og slett er snakk om "språkforvirring", jeg. Trådstarter burde heller bekymre seg for om han forleser seg på innlegg om utflod, sopp og appelsinhud, slik at han risikerer å miste lysten på kvinner generelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå