Gjest Tjutta Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Ja, spørsmålet står i tittelen. Jeg har nettopp oppdaget at mannen min er en aktiv bruker her. Han har også blitt "kjent" med noen av kvinnene her, og legger igjen hilsener i dagbøkene deres, med masse klemmesmileyer. Hva ville du tenkt hvis det hadde vært din mann? Jeg føler meg usikker, og synes ikke noe særlig om det. Hva gjør en mann i 50-årene her?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hadde ikke tenkt noe sørlig over det. Jeg bruker ganske mye tid her, så da kan han vel bruke masse tid her og, derimot hadde jeg nok begynt å lure litt for han maser om at dette er et drittforum
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Da hadde jeg fått ham mentalundersøkt for det eneste mannen min bruker PC til er å lese sportsnyheter og nettbanken ..
Brunhilde Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt så mye over det, men jeg forstår allikevel at du ikke liker det så godt.
Gjest Gjest_Eirin_* Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde tenkt at det var underlig. En ting er å skrive debattinlegg (hadde godtatt det såklart) , men å opprette kontakt på et mer personlig nivå , det ville jeg nok ha reagert på.
Gjest Yihaa Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Kan skjønne at du synes det er litt ubehagelig, men på den annen side har jeg vært i et forhold og samtidig klemt på KG-gutter. Jeg klemmer stadig vekk litt på Sander f.eks. Nå er ikke jeg 50, men alderen har vel ikke store betydningen i denne sammenheng?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville vel først og fremst tatt en prat om hva det er vedkommende får ut av "oppholdet" her. Det er vel det som er relevant? Ikke det at han er her? For det er jo i seg selv ikke noe problem. Min mann er meget aktisv på et forum som omhandler hans store lidenskap og hobby, jakt.... Sluttstykket.... Der er vet vel mest menn, men noen kvinne også... Skulle jeg blitt sjalu? Nei, de er der alle sammen pga felles hobby.... Nå er jo dette et forum med temaer fra alle kanter, men allikevel... Jeg ville rett og slett pratet med han jeg.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Det hadde jeg syntes hadde vært veldig rart og ikke ok i det hele tatt. En ting er at jeg ikke hadde skjønt hvilken interesse han hadde av å være i dette forumet i utgangspunktet, men hvis han i tillegg hadde skrevet i dagbøker til andre kvinner hadde jeg lurt på om det hadde tørna for ham. Høres ut som dere har problemer, snakk sammen. Men er du nå helt sikker på at du har rett? En mann på 50 som slenger ut klemmesmily i dagbøkene høres vel fjortisaktig ut.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Min mann er meget aktisv på et forum som omhandler hans store lidenskap og hobby, jakt.... Sluttstykket.... Der er vet vel mest menn, men noen kvinne også... Skulle jeg blitt sjalu? Nei, de er der alle sammen pga felles hobby.... At man er på et forum pga hobby er fullt forståelig, men hvilken hobby tiltrekker menn til kvinneguiden? Dagbokhobby?
Gjest Yihaa Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 At man er på et forum pga hobby er fullt forståelig, men hvilken hobby tiltrekker menn til kvinneguiden? Dagbokhobby? Det skrives vel om en del "universielle" temaer her. Tror du alle menn på KG har en skjult agenda?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Det skrives vel om en del "universielle" temaer her. Tror du alle menn på KG har en skjult agenda? Nei, det er ikke det jeg skriver. Men jeg synes likevel det er rart, og enda rarere at han driver og skriver i dagbøker. Men jeg kjenner ikke ts og mannen, så jeg vet ikke noe om interessene hans. Men hvilke interesser mener du det er som kunne trekke menn hit da?
Gjest Yihaa Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 De samme interessene som trekker damene hit, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 De samme interessene som trekker damene hit, kanskje? Ok, men som jeg svarte - så synes jeg det er merkelig. Rart det er så overvekt av damer her da forresten. :klø:
Gjest *Mim* Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Synes ikke det er rart at det er menn her. Må de legimtimere at de er her mer enn kvinner, synes dere? Hvis mannen min hadde vært aktiv her, hadde jeg syntes det var ok, men jeg hadde nok blitt overrasket.
Gjest Yihaa Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 Som jeg sa i et tidligere innlegg, ville jeg også synes det var ubehagelig å finne ut at min mann var her, og kosesnakket i dagbøkene. Kanskje det også er en alarmerende oppdagelse, hva vet jeg. Men jeg tror at det kanskje ligger mer i kvinners natur å diskutere på et slikt forum på den måten det er lagt opp til her. Men jeg tror samtidig at mange av temaene her er vel så relevant for kvinner som for menn. Og vi har da mange oppegående menn her, synes jeg.
Noli Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Etter lang tid på ulike forum er det folk jeg føler jeg "kjenner" også, og det er i grunnen irrelevant om det er kvinner eller menn.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Men jeg tror samtidig at mange av temaene her er vel så relevant for kvinner som for menn. Det har du rett i. Jeg er er her fordi temaene interesserer meg og fordi jeg ikke vet om noen tilsvarende forum for menn eller begge kjønn.
Gjest TS Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 Det har du rett i. Jeg er er her fordi temaene interesserer meg og fordi jeg ikke vet om noen tilsvarende forum for menn eller begge kjønn. Jo, men en ting er å være her for å få og motta tips/råd, eller for å diskutere. Det hadde jeg ikke hatt problemer med. Men når han driver og skriver i dagbøkene og deler ut klemmer til jentene her inne!
Gjest Mandag Skrevet 11. februar 2008 #19 Skrevet 11. februar 2008 Det er vel et tidsfordriv som for oss alle. Noen har bl.a. dødtid på jobb, men må allikevel være til stede. Over tid så får man et forhold til noen av de andre som skriver. Kanskje man liker holdningene til vedkommende, deler f.eks. interessen for politikk eller mat, at noen har en skarp penn og kaller en spade for en spade osv. Så havner man inn på en dagboka til vedkommende og legger igjen en hilsen. Kanskje er dagboka av en sånn karakter at man begynner å følge med. At det klemmes i hytt og pine er helt ok. Dette er jo ikke klemmer IRL. Det betyr ikke at man er utro eller har tenkt å være det heller. Hadde jeg vært TS så hadde jeg roet det hele ned. Ta heller en prat med partneren din og få ham til å fortelle litt fra det han opplever her på KG. Du vet vel nicket hans og kan følge med litt selv siden du er utrygg. Hadde min mann vært her så hadde jeg så klart følgt litt med. Av ren nysgerrighet. For å vite hva han er opptatt av, holdninger til ulike temaer osv.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #20 Skrevet 11. februar 2008 Det har du rett i. Jeg er er her fordi temaene interesserer meg og fordi jeg ikke vet om noen tilsvarende forum for menn eller begge kjønn. Men det trådstarter reagerer på er at mannen hennes skriver i en rekke personlige dagbøker her. Og hvilke temaer er det som er så interessante der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå