Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hva er den beste ansiktsmasken du har prøvd? Hadde vært gøy å høre om deres erfaringer med forskjellige masker, og hva de gjorde med huden deres Det er jo mange dårlige masker ute på markedet, men det er sikkert noen gode også. Hva er din erfaring?
Gjest Frk Åberg Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Nå har jeg ikke testet så mange, men jeg bruker en maske fra Decléor en gang i uka, og jeg merker at huden ser og føles bedre ut av det. Tidligere har jeg brukt diverse posemasker og noe fra Body Shop, og for meg er Decléor noe helt annet. Men om det er noe bedre enn de gjest nevner, aner jeg ikke. Alle er anerkjente merker innen hudpleie, og man må kanskje teste ut og finne hva som passer for egen hud.
Gjest Gjest_HanneH_* Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Dr Hauscha grønnleiremaske: fantastisk rensende. Dr Hauscha rejuvenating (?) mask: gir flott glød og noe oppstramming. Helena Rubenstein Sun mask: gir glatt og glødende hud. HanneH:)
Wonders Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 en fra VITA, enkelt og greit, kostet meg 14-19 kr. Nok næringsstoffer osv En varmemaske Sauna Masque som ble glovarm når jeg smurte den på, avslappende og deilig nå i vinterkulda, og mudmaske fra Original mask, den renset svarte ormer og andre dype urenheter! men den beste er den som gir fuktighet! Har ikke mere igjen, men utenpå var det hvitt og lyseblått. Med en kvinne på...hmmm den står ved disse andre her. Hos Vita. Alle de dyre jeg har prøvd er like disse billige fra Vita, så jeg har slått meg til ro... Bør vel oxo nevne Nivea Visage sin Pampering Honey Mask, helt grei. http://www.nivea.no/products/show/8795
BeautyQueen Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Decleor Clay And Herbal Mask , gir myk hud og glød ! Exuviance Rejuvenating masque Gir myk hud , renser og bra for akne\kvisehud
Gummiloppa Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Sothys absorbant mask - en grønn-leiremaske som er kjempe god! Trekker ut og tørker ut det som er av urenheter Endret 11. februar 2008 av Tillepike
Gjest Ada Blûe Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Exuviance og Dermalogica. Hvilke har du og hvordan hudtype har du? Decleor Clay And Herbal Mask , gir myk hud og glød ! Exuviance Rejuvenating masque Gir myk hud , renser og bra for akne\kvisehud Åh, just what I need! Vet du hvor en kan kjøpe Exuviance billigst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå