Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer det ofte at du blir sjekket opp av menn? Hender det andre steder enn ute på byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjer det ofte at du blir sjekket opp av menn? Hender det andre steder enn ute på byen?

Ja,det skjer ofte - og særlig ute på byen. Men har også blitt sjekket opp på matbutikken.

Skrevet

Alltid mange ganger hver gang jeg er på byen i hvertfall. Tror aldri jeg har vært på byen uten å bli sjekket opp. Ikke like ofte andre steder, men det tror jeg også har noe med hva en er åpen for. Med musikk i ørene og målrettet gange slipper en det i de fleste andre sammenhenger.

Skrevet

Nei, men så går jeg sjelden på byen.

Nei, pleier ikke å bli sjekket opp andre steder,

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Pleier å bli sjekket opp på byen, men ikke så ofte andre plasser

Skrevet

Nei. (Men hadde kanskje hjulpet hvis jeg faktisk hadde gått på by'n ;) )

Skrevet

Mer tidligere. Nå går vi som oftest ut sammen, så jeg sender ingen singel-vibrasjonene :)

Men det skjer av og til da jeg har gått ut med venninner. Men det blir jo ganske rask avvising, føler ikke at jeg trenger nye sånne bekjente. Har ikke noe bruk for dem ;)

Skrevet

Nei, det hender svært sjelden (så sjelden at jeg er fristet til å si aldri).

Trenger faktisk bare en hånd for å telle alle gangene det har skjedd (trenger antakelig ikke hele hånden heller). Den ene gangen var det faktisk en jente som prøvde seg...

Nå skal det også sies at jeg faktisk er litt glad for å ikke bli sjekket opp på byen, da folk i de sene nattetimer "tar alt".

Men skulle gjerne blitt sjekket opp et annet sted. :)

Skrevet

Ja, blir ofte sjekket opp,nesten sånn at det blir plagsomt,haropplevd krangling ommegogså.

Det kan være minst 5-6 påen kveld.Blir sjekketoppover alt jeg.

Er ikke enig i at menn i desene nattetimertar alt, de erveldig kresne synes jeg, og veldig utseendefokusert.

Tokå testa ut det en gang.Gikk fraå være brunette til blondine, og jammen ble ikke populariteten myyye større, det var en radikal forskjell.sLANK,BLOND OG STORE PUPPER,..menn er veldig like der

Skrevet

Nei, det skjer ikke så veldig ofte akkurat. Men utenom på byen har jeg bl.a. blitt (forsøkt) sjekket opp på jobb av en kunde og et par ganger på gaten.

Skrevet
Alltid mange ganger hver gang jeg er på byen i hvertfall. Tror aldri jeg har vært på byen uten å bli sjekket opp. Ikke like ofte andre steder, men det tror jeg også har noe med hva en er åpen for. Med musikk i ørene og målrettet gange slipper en det i de fleste andre sammenhenger.

Det er vel forskjell på å bli sjekket opp og bli forsøkt sjekket opp, er det ikke? Jeg tolker uttrykket å bli sjekket opp slik at den som prøver å sjekke deg opp faktisk får napp. Slik jeg tolker svaret ditt betyr det at du alltid havner i buksene på noen når du er på byen, men det var sikkert ikke det du mente?

Skrevet (endret)
Det er vel forskjell på å bli sjekket opp og bli forsøkt sjekket opp, er det ikke? Jeg tolker uttrykket å bli sjekket opp slik at den som prøver å sjekke deg opp faktisk får napp. Slik jeg tolker svaret ditt betyr det at du alltid havner i buksene på noen når du er på byen, men det var sikkert ikke det du mente?

Ikke bare en gang hver gang man er på byn, men mange ganger faktisk. Høres travelt ut.. :ler:

Men jeg bruker ikke uttrykket å bli sjekket opp slik at det nødvendigvis er likestilt med å få napp. Å bli forsøkt sjekket opp er mer når man er fullstendig uinteressert kanskje?

Endret av wind-up bird
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg blir ofte sjekket opp når jeg er ute på byen (eller forsøkt sjekka opp da, for de som er så nøye på det ;) ) , hva de er ute etter alltid er jeg ikke sikker på, mange ganger er de bare ute etter litt uskyldig flørting der og da, som ikke innebærer noe mer kontakt tror jeg.

Jeg er ikke single, og sender derfor ikke ut noen singlevibber, men jeg er blid og hygggelig og prater med alle som tar kontakt med meg - tror årsaken ligger der.

Samboeren min sier ihvertfall at han mye oftere blir sjekka opp på byen etter at han møtte meg enn han ble da han var single.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ikke så ofte. Jeg er nesten aldri ute på utesteder lenger. Da jeg var det mer for noen år siden, ble jeg forsøkt sjekket opp, men jeg utstrålte vel ikke akkurat noen voldsom velvilje for den slags. Jeg var der for å danse, og disse gutta skulle jeg ha meg frabedt å ha noe med å gjøre. ;) De eneste jeg fikk kontakt med var ensomme gutter i baren som funderte over livets mysterier.

Jeg har ellers blitt forsøkt sjekket opp et par ganger på min lokale matbutikk, men da av noen som er dobbelt så gamle som meg, så jeg er usikker på om jeg skal ta det til inntekt for min personlige skjønnhet, eller om jeg bare var det første og beste under 40. Da jeg bodde i et annet land, derimot, kunne man aldri føle seg trygg på butikken eller på bussen. Tilsynelatende normale menn kunne ta kontakt med meg eller andre jeg kjente, helt uten videre. Det blir selvsagt voldsomt skremmende for en innadvendt normann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...