Gå til innhold

hva gjør jeg? :(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

Har hatt ett forhold i lenger tid med en som er på vei ut av ett lengre forhold...

nå i dag fikk jeg beskjed om at han ikke er sikker likevel på om han er i stand til å gå inn i et forhold med meg - men han elsker meg hevder han... jeg er Knust :gråte:

hva gjør jeg nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går videre uten ham. Det er i grunnen alt du kan gjøre. Du må jo ha ant at dette kunne komme til å skje ettersom han er involvert med en annen? Skjønner at det er kjipt, men livet er sånn noen ganger desverre. Lykke til :)

Skrevet
Du går videre uten ham. Det er i grunnen alt du kan gjøre. Du må jo ha ant at dette kunne komme til å skje ettersom han er involvert med en annen?

Denne signerer jeg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei,

jeg føler med deg, føler sorgen du har.

Men du er det 3. hjulet her. Du må trekke deg unna fyren. Han trenger tid og kreftene sine på seg selv. Han har nok innsett at det er for tidlig å gå rett inn i et nytt forhold.

Du trodde vel aldri at han ikke følelser for partneren sin? Kanskje har han funnet ut at det er der han vil være? Kanskje må han være alene i sorgen, for det er en sorg å gå ut av et forhold.

Gi ham rom og gi ham fred. Kanskje er du heldig, og han kommer tilbake til deg. Hvis ikke, respekter det. Det er sjangsen du tar med å involvere deg med en mann som er involvert i et forhold, uansett om han sier han er på veg ut eller ikke.

Søk trøst, reist deg og gå videre.

Skrevet

joda, dere har nok rett...

Men, forholdet dems har vært over i mange år Før jeg kom inn i bildet, det er også derfor jeg har trodd på ham. :gråte:

Skrevet

hmmm hva vet du om det.......Du vet vel at den unskyldningen er velbrukt for å få det man har lyst på nemmelig pose og sekk. Du har gitt ham muligheten ettersom du "tror" på ham og leverer varene. Har ikke noen følelser for eller imot de involverte parter personlig men tenker at det er hva du får når du ikke sjekker bakrunden hans bedre.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det barn involvert i det forholdet han er på vei ut av? da er det nok ekstra vanskelig for han og bryte med sin partner. Barna trenger jo pappan sin og blir vanskeligere for de og ha to hjem, dermed tenker mange menn på barnas beste (heldigvis) og blir tiltross for at forholdet ikke er fantasisk.

Som elskerinnen blir man ofte den tapende part. Det bør man tenke på når man involverer seg i en opptatt mann. Har lest at forhold som starter på slik måte (som en elskerinne der den ene part er opptatt) varer ikke i mer en 10 prosent av gangene

Menn sier og mye for og få det dem muligens savner i det forholdet de er i, sex, kos og oppmerksomhet, er ikke dermed sagt han er helt ærlig på dette med hvordan forholdet til hun hjemme er. OM han bruker lang tid på og gjøre det slutt med hun hjemme er han ambivalent og ikke klar for og bryte med henne til fordel for deg. Hadde han vært sikker på forholdet med deg hadde han nok ordnet opp, flyttet ut og startet et nytt liv med deg for en stund siden.

kom deg videre er vel egentlig mitt råd selv om jeg forstår det er vanskelig.

Skrevet

jo mye av det som blir sagt er nok korrrekt - grunnen til at dem har holdt på så lenge er av økonomisk art. han er mye eldre enn meg - og har voksne barn som vet om oss-og som respekterer det.

JEG har barn - som er innblandet og de er begge knyttet til hverandre allerede ...

Men, han kaller meg fremdeles for sin -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...