Gjest Gjest_trist_* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Skriver som gjest denne gangen, for dette føles litt mer privat... Dette passer kanskje ikke helt i dette forumet, men jeg føler meg i grunnen som ufrivillig barnløs... Sitter hjemme alene i kveld, og tenker på året som har gått. I januar/februar i fjor ble min samboer gjennom mange år endelig klar for å prøve å få barn. Jeg var ubeskrivelig lykkelig! Vi var prøvere to måneder før jeg fikk beskjed om å vente med videre barneplaner på grunn av en viktig operasjon jeg måtte ta. Det gikk en tid, og da jeg var ferdig operert, var jeg klar for å prøve igjen, men det var ikke han... og har ikke blitt det heller. Jeg lever fremdeles i håpet om at han skal forandre mening igjen, og samtidig tikker min biologiske klokke så høyt så høyt. Litt filosofering over livet på morsdag fra meg...
kospia Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Så leit da....ble litt trist på dine vegne jeg nå.... Som du sier så tikker klokka, men man bør jo være to om det da. Har det skjedd noe spesielt som gjorde at han ombestemte seg da? Synes du skal spørre han jeg, hvorfor han ikke vil ha barn nå.
Noli Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde blitt temmelig rasende om det var min mann, men det hjelper kanskje lite..
Gjest Revenka Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Huff, det er min skrekk det der, at mannen skal ombestemme seg. Får håpe han blir med på prøvingen fort igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå