Gjest Gjest_Nancy_* Skrevet 16. februar 2008 #21 Skrevet 16. februar 2008 Hva gjorde han da ? Bra han fikk det til ! Jeg er ikke helt sikker, men det tok han visst bare 5 minutter... og de tullingene skulle ha 1000 kr for dette her?!
Gjest Techsas Skrevet 19. februar 2008 #22 Skrevet 19. februar 2008 Tusen er sikkert mye om jobben tar 5 minutter, men de skal tross alt ha lønn de som jobber der. Men som i alle bransjer, man blir flådd rett som det er hvis man ikke har greie på ting. Vanskelig nok om man faktisk _har_ greie på noe.
Kamikatze Skrevet 22. februar 2008 #23 Skrevet 22. februar 2008 Tusen er ikke mye når man skal betale lønn, skatt, arbeidsgiveravgift, moms, delelager, videreutdanning, husleie i forretningsgård, strøm, forsikring, verktøy, blablabla... Men tusen er svindyrt for den som ikke har det : ) Det er i alle fall steinbra at det ordnet seg for deg. Nå, løft venstre lanke og gjenta etter meg: "Jeg sverger, på å bli dritgod på å ta backup, fra nå av, og for all ettertid!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå