Gå til innhold

Etter alle disse årene.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har begynt å gruble og tenke på episoder som skjedde i ekteskapet mitt for mange år siden.har vært gift lenge.En periode av forholdet vårt trodde jeg at mannen min var utro.Han reiser mye og hadde god anledning.Jeg sjekket telefonutskrifter fra jobben hans,lette i lommene hans og på kontoret hans.Jeg fant telefonnummer og diverse andre ting.Det jeg tok opp med han ,hadde han alltid en forklaring på.Tiden gikk og jeg "glemte"det på en måte.Men nå,etter mange år kommer alt tilbake.Kanskje fordi jeg ser ham på en annen måte nå.Tror at han løy for meg den gangen.Skal jeg ta det opp med ham nå etter så mange år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ferskgjest

ja, hvorfor ikke. det er tydelig at du tenkte mye på det den gang, og det har dukket opp igjen. som det nevnes flere andre steder i div. svar her, er det vanskelig for enhver som ikke får ta sine valg og kjenne på hva en føler når man ikke kjenner sannheten. jeg skal ikke oppskryte den kvinnelige intuisjon (tror den fungerer hos menn også), men når man "kjenner på seg" at det er noe, så bør en ikke overse det. hva det er, kan jo være så ymse. du har levd mange år med denne mannen, og muligens (i verste fall) på feil premisser, da er det på høy tid at du får heretter leve på de riktige premissene. ikke gi deg, forlang svar som du kjenner du kan tro på. utover det er det bare å ønske deg godt og vel lykke til.

vårregnhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du spørre han :) Jeg har alltid sagt til meg selv; Bare spør det er det du lærer av :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...