Lillemor76 Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Tenkte jeg skulle starte en liten skravletråd for de som skal gifte seg i mars. dte er jo ikke lenge til! vi har nå fått ordnet ganske mye, men sikkert masse igjen! Det som er litt deilig, er at vielsen nå er på plass. vi skal ha en operasanger, stephen brandt hansen, som skal synge en solosang, og i tillegg skal han synge en av de to salmene man skal ha i kirkelig vielse. (er jo greit at han synger 2 sanger når han først er der...). I tillegg skal vi synge "deilig er jorden". Til brudemarjser har vi valgt clarke trumpet voluntary inn og brudemarsj fra seljord ut. vi har ikke sendt inn musikkskjema ennå, så hvis noen har noen gode tips, er de svært velkomne..
Lillemor76 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. februar 2008 *ingen som skal gifte seg snart*? det er 12 dager igjen til bryllupet mitt!!!! begynner å bli bittelitt nervøs/stresset nå - er jo så mange detaljer å tenke på....
Lillemor76 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Lykke til! alt klart?? du må ha en kjempefin dag! husk å nyte dagen og ikke stresse mer enn nødvendig! det er ihvertfall tipset jeg har fått fra de jeg kjenner meg som allerede har giftet seg..
Gjest Gjest_aprilbrud_* Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Vi gifter oss 12. april, men jeg kan kanskje snike meg inn her allikevel?? Vi har ordnet masse den siste uken så nå slapper vi litt av. Kjenner at når jeg er der du er nå dvs. 12 dager igjen vil nok nervene begynne å bli litt frynsete..... Har dere kirkeprogram?? Har bestillt time hos frisør, samme som jeg bruker til vanlig, men har glemt å spørre om pris. Kanskje inne for en overraskelse der
Frekja Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Lykke til! alt klart?? du må ha en kjempefin dag! husk å nyte dagen og ikke stresse mer enn nødvendig! det er ihvertfall tipset jeg har fått fra de jeg kjenner meg som allerede har giftet seg.. Takk takk:) joda det meste er vel klart... og er det noe jeg har glemt så får det bare være egenltlig.. orker ikke gå rundt og stresse - vil kose meg med kjæresten de siste dagene før bryllupet:) I morgen skal vi gjøre ferdig menyene, på torsdag skal jeg prøve kjolen for aller siste gang og sjekke at alt sitter som det skal... så blir det bryllup og fest:) gleder meg!
Lillemor76 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Vi gifter oss 12. april, men jeg kan kanskje snike meg inn her allikevel?? Vi har ordnet masse den siste uken så nå slapper vi litt av. Kjenner at når jeg er der du er nå dvs. 12 dager igjen vil nok nervene begynne å bli litt frynsete..... Har dere kirkeprogram?? Har bestillt time hos frisør, samme som jeg bruker til vanlig, men har glemt å spørre om pris. Kanskje inne for en overraskelse der Ja, det kan nok lønne seg å spørre om pris hos frisøren... I Oslo har jeg inntrykk av at mange frisører tar timepriser, men kanskje man kan forhandle seg til en fastpris (for det er jo mange aktører, og spesielt hvis man gifter seg utenom høysesongen...). Vi betaler 2200 tror jeg (ikke helt sikker jeg helelr.. hihi) vi har laget kirkeprogram ja. men det synes jeg var veldig vanskelig faktisk. ikke å lage det fysisk, men å planlegge hvordan vielsen skal være. Men det hjalp veldig med en prat med presten - hun har jo selvfølgelig masse erfaring om hva som fungerer bra, hva som er bra sanger osvosv. så tror det blir bra! Selve programmet er i trykken nå, sammen med menyen til festen. De får jeg neste uke (har ikke så mye "slack" akkurat....) har også funnet ut at det er en del logistikk som må på plass på selve dagen.. hvor skal du skifte, og hvordan skal du gjøre med forloverne på selve dagen, skal de være med til frisøren og så dra hjem og skifte, får du blomstene levert rett til frisøren (det får jeg - veldig praktisk å slippe og hente dem selv), og hvem kjører deg frem og tilbake, og hva gjør du med bagen til bryllupsnatten osvosvosv... det er de tingene jeg driver og tenker på nå...... så fortsatt ikke helt klar, nei.. men har jo fortsatt 10 dager på meg da! Og ja, så må jeg huske å kjøpe en stor og fin paraply. man man jo ikke satse på fint vær liksom... Puh. det var mye det.. nesten litt som å skrive dagbok dette her - hjelper å sette det på papiret!
Frekja Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å ha kirkeprogram... men så endte vi med å lage et veldig enkelt et alikevel.. bare sånn at folk kan følge litt med på hvor i løupa vi er + at vi putta inn teksten på salmene som skal synges ( er ikke salmebok der vi skal vies)
Lillemor76 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2008 Vi har også et enkelt kirkeprogram, bare en forside og bakside; med salmene vi skal synge og selve liturgien. Tror det er greit for gjestene å kunne følge med.. Nå er vi ferdige med bordplanen også! Så nå gjenstår det bare å finne et sted jeg kan få fikset neglene mine på fredag, samt å skrive bordkort og levere tingene til festlokalet, og så er jeg klar for BRYLLUP!!!!!!!!!!!!!!!!!! om 5 dager!!!!!!!! og så kanksje øve litt mer på valsen da..
Frekja Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 GLED DEG!!! Jeg ble gift i helga og det er heeeeeeelt fantastisk!!!! Svever rundt på en rosa sky jeg:)
Lillemor76 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer så mye!!! så gøy! Jeg gleder meg slik jeg aldri har gledet meg til noe før! men synes fremdeles at det er helt uvirkelig at det bare er noen få dager til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå