Nanaluanna Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Fra Ut i vår hage. Begynner på ca 07:40. Håper noen vet! Ut i vår hage
Nanaluanna Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 Dytter denne gamle tråden, i håp om at noen kjenner til den... ?
Nanaluanna Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Den som begynner på 08.30 er også fin....
Reveal Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Svar kommer, må bare finne detaljene på Ipoden
Reveal Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 (endret) Den første du lurer på er Prokofiev op.75 "Romeo & Juliet" Nå har du jo litt info- så kan du jo bare lete deg frem til din favorittversjon (denne er ikke min) Kommer tilbake med info om nr to... Endret 2. september 2008 av Reveal
Reveal Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Kan desverre ikke hjelpe mer i dag. Men nå har jeg "fått den på hjernen", og sta som jeg er så må jeg finne ut av det. Er ganske sikker på at vi snakker russisk/slavisk komponist, så skal forhøre meg litt rundt! Arrrg, en av de mest irriterende tingene er at jeg VET at jeg har det stykket her hjemme- men orker ikke gå gjennom alt nå....
Nanaluanna Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 ÅÅ tusen takk! Den er en mektig og flott.
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 dytte....hørte den i kviterussland med orkester på statssirkuset i Minsk for nokre år sidan. Den er rå!
Reveal Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 (endret) Da mine damer- da har jeg endelig funnet den! Må jeg få presentere; Endret 9. september 2008 av Reveal
Reveal Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 (endret) Kan desverre ikke hjelpe mer i dag. Men nå har jeg "fått den på hjernen", og sta som jeg er så må jeg finne ut av det. Er ganske sikker på at vi snakker russisk/slavisk komponist, så skal forhøre meg litt rundt! Arrrg, en av de mest irriterende tingene er at jeg VET at jeg har det stykket her hjemme- men orker ikke gå gjennom alt nå.... Jaja, mere feil kunne jeg vel ikke tatt! Komponisten er fra USA... Men den første var russer da ;-) Men men; denne tråden har i allefall vist at tålmodighet er en dyd. Med tanke på at Nanaluanna stilte spørsmålet i februar... Den som venter på noe godt skal ikke vente forgjeves vettu! Endret 9. september 2008 av Reveal
Nanaluanna Skrevet 11. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2008 Aaaa! Tusen takk! Godt og finne ut av det! Utrolig trist stykke, men så vakkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå