Gå til innhold

Hva heter denne klassiske melodien. (med link)

Anbefalte innlegg

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne gamle tråden, i håp om at noen kjenner til den... ?

Skrevet

Den som begynner på 08.30 er også fin....

Skrevet

Svar kommer, må bare finne detaljene på Ipoden

Skrevet (endret)

Den første du lurer på er Prokofiev op.75 "Romeo & Juliet"

Nå har du jo litt info- så kan du jo bare lete deg frem til din favorittversjon (denne er ikke min)

Kommer tilbake med info om nr to...

Endret av Reveal
Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe mer i dag. Men nå har jeg "fått den på hjernen", og sta som jeg er så må jeg finne ut av det.

Er ganske sikker på at vi snakker russisk/slavisk komponist, så skal forhøre meg litt rundt!

Arrrg, en av de mest irriterende tingene er at jeg VET at jeg har det stykket her hjemme- men orker ikke gå gjennom alt nå....

Skrevet

ÅÅ tusen takk! Den er en mektig og flott.

Skrevet

dytte....hørte den i kviterussland med orkester på statssirkuset i Minsk for nokre år sidan. Den er rå!

Skrevet (endret)

Da mine damer- da har jeg endelig funnet den!

Må jeg få presentere;

Endret av Reveal
Skrevet (endret)
Kan desverre ikke hjelpe mer i dag. Men nå har jeg "fått den på hjernen", og sta som jeg er så må jeg finne ut av det.

Er ganske sikker på at vi snakker russisk/slavisk komponist, så skal forhøre meg litt rundt!

Arrrg, en av de mest irriterende tingene er at jeg VET at jeg har det stykket her hjemme- men orker ikke gå gjennom alt nå....

Jaja, mere feil kunne jeg vel ikke tatt! Komponisten er fra USA... Men den første var russer da ;-)

Men men; denne tråden har i allefall vist at tålmodighet er en dyd. Med tanke på at Nanaluanna stilte spørsmålet i februar... Den som venter på noe godt skal ikke vente forgjeves vettu!

Endret av Reveal
Skrevet

Aaaa! Tusen takk! :smilyblomst: Godt og finne ut av det! Utrolig trist stykke, men så vakkert... :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...