Gå til innhold

er det meedy si til han at man trenger han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er ikke flink snakke om ting..

sitter her alene og savner han så jeg blir gærn... :( han er opptatt med et el annet aner ikke hva han gjør..

er man needy hvis en bretter ut ting sier at man trenger han,savner han og vil ha han her og nå.? at man er gla i han og vil ligge i hans armer?bryter helt sammen jeg for trenger han har ikke sett han på lenge får ikke klare svar.. er så gla i han at jeg klarer ikke gjøre noe...in life akkurat nå... for er så redd miste han.. ingen andre menn vil noensinne intressere meg andre enn han... hva kan en si for få han til snakke og få han til skjønne hva jeg føler uten virke innpåsliten eller påtrengende..bare vise han at jeg er her for han- og at jeg trenger mer kjærlighet????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ung mor_*
Skrevet

du må jo snakke med kjærsten din!!

er det ikke en selvfølge at dere Begge savner hverandre - trenger hverandre og ikke minst forteller hvordan dere har det?

Min personlige mening er at om Ikke takler det, har du det Mye bedre uten :jepp:

Skrevet

Først og fremst er det jo aldri slik at ingen andre menn vil kunne interessere deg enn han du er sammen med nå. Mange har sagt det før deg, og ingen har hatt rett. ;)

Og selvsagt må du si til kjæresten din at du trenger ham, det er det som er poenget med et forhold. Men hinting og sånt fungerer ikke, du må bare si det rett ut. Jeg hadde en litt tøff periode nå for en stund tilbake, og sa til kjæresten min "Jeg vil ikke være til bry, men jeg trenger deg nå." Og da svarte han at mine behov i dette forholdet er like viktige som hans behov, og at jeg må ta plass. Noen ganger trenger man bare en oppvekker, ingen kan lese andres tanker.

Skrevet

Vel, jeg har aldri vært så flink med sånne spill kjærester i mellom og hva man bør si og ikke. Hvis du er litt needy akkurat nå, så er det vel ikke noe galt i å la han vite det? Hvis det er kjæresten din så er vel det noe han bare syns er koselig? For meg er det akkurat det som skiller kjærester fra alle andre: Man kan være seg selv med sine mangler og behov og bli elsket for den man er, selv om man i blant kan være både sutrete, needy og gud vet hva.

Gjest Cataliina
Skrevet

Enig, jeg også :) Jeg sutrer som en unge når jeg savner kjæresten min, men heldigvis er jeg ikke redd for å si det til han heller... Fordi jeg vet han ikke vil skyve meg bort selvom jeg er klengete iblant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...