Gå til innhold

Fly lady

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann....

Er det noen av dere damene som er med på FlyLady??? Funker det for dere??? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle rutinene nei. Men jeg har blitt flink til å holde kjøkkenet pent. Ellers føler jeg det er vannskelig siden jeg er i full jobb, har 2 små unger som krever sitt om ettermiddagen og når de er lagt er jeg selv trøtt og sliten. Men så lenge jeg klarer kjøkkenet og delvis badet er jeg meget fornøyd med meg selv. Mye bedre enn jeg har vært på mange år.

Skrevet

Har begynt i det små, og kjøkkenet er strøkent det meste av tiden. Skittentøyskurven rener heller ikke over og jeg har mere rutine på forskjellige ting. Men det er ikke alltid jeg gjør det som er "dagens oppgave" . Mine vanlige morgen og kveldsrutiner er så godt innarbeidet og fungerer bra for familien så dem har jeg ikke gjor noe med, annet enn å legge til noen "huslige oppgaver" - som å ta ut av oppvaskmaskinen og sette på en klesvask om morgenen. "shine badet" er jeg og flinkere til !

Det er en egen flylady tråd her inne som du kan stille spørsmål også.

Skrevet

Jeg synes det virker veldig spennende å få struktur på husarbeidet. Skal forsøke å gjøre det jeg får i oppgaver fra Fly Lady fordi jeg trenger virkelig å få struktur på dagene. Jo mer jeg leser om FlyLady jo mer spennende er det. Dette liker jeg.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg er med, og har vært det siden august 05, har falt av lasset mange ganger siden da, men prøver meg nå sakte men sikkert igjen, uten å ta for mye på meg.

Skrevet (endret)

............

Endret av Asti
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg detter stadig av lasset. Har to små barn, mann som er mye borte og krevende jobb.

Har akkurat begynt igjen nå da... har ikke shina vasken engang. *sukk*

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg har prøvd litt det siste halve året, og jeg syns det er veldig greit! Spesielt det med morgen og kvelds rutiner, home blessing hour, og det med å skrive matplan for en uke og handle inn mat for hele uka. Det er det jeg gjør mest av, selv om jeg ikke klarer alt hver uke. Kellys missions hender det jeg gjør en gang innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...