Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Hva kan jeg gjøre med dette? Det begynte plutselig for en tid tilbake, og nå er badegulvet alltid fullt av vann. Jeg vet at doen ikke lekker, det er rett og slett kondensen. Fatter det ikke.. Er det noe som helst jeg kan gjøre, for dette går meg på nervene!
Gjest Gjest_Gyda_* Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Hva kan jeg gjøre med dette? Det begynte plutselig for en tid tilbake, og nå er badegulvet alltid fullt av vann. Jeg vet at doen ikke lekker, det er rett og slett kondensen. Fatter det ikke.. Er det noe som helst jeg kan gjøre, for dette går meg på nervene! Dette lurer jeg også på. Her har vi hatt det siden vi flyttet inn. Det er god varme på gulvet, bra ventilasjon. Ikke vindu på badet heller, bare avtrekksvifte og vanlig lufteventil.
Gjest TS Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vindu på badet, men ikke gulvvarme. Har en sånn "lampe"-ovn, som henger høyt på veggen, og det er veldig godt og varmt på badet. Nesten for varmt iblant, da blir den skrudd ned. Har eksprimentert litt med varmen for å se om det hjelper, men det har ikke gjort noen forskjell. Har også luftventil, som blir brukt når jeg dusjer. Har også prøvd å ha den i gang i lengre tidsrom, men det nytter heller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Er kondensen på cisternen eller på selve doskåla? Hvis det er på cisternen, kan det være at du har enkel cisterne, dvs at vannet kommer i kontakt med porselenet, noe som skaper kondens. Er det på selve skåla, kan det skyldes at det renner/drypper i toalettet, altså at WC-en ikke er tett.
Gjest TS Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Det er på cisternen. Jeg var litt upresis. Det merkelige er at dette plutselig begynte for etpar mnd siden, og jeg har bodd her i over et år nå. Jeg har lurt på om vannet som fylles på er kaldere enn det var før, kan det være grunnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå