Billy Flynn Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Innfrir mine forventningar hittil! andre som er enige? Endret 11. februar 2008 av Billy Flynn
Milly:) Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Enig! Likte episode 2 spesielt godt. Tips: Merk tittelen med SPOILER hvis folk skal diskutere innholdet i sesong 4 her.
Billy Flynn Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Sånn, no slepp folk å bli ubehagelig overraska:)
Lillie Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Hva var det egentlig som ble sagt helt på slutten av episode 2? Følger med jeg også, spennende
Wonders Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 ser ingen spoiler her inne jeg... får finne en selv da, å legge ut, GLEDER MEEEEEG! Sambo og jeg gjør dette alltid til en helaften. Gleder oss hele uken, lager noe godt på kjøkkenet, flørter villt og holder hånden når serien starter, jippi, gjøre så mye ut av så lite holder koken i gang. Så prater vi omgående om hva vi tror meningen var med ditt og datt. For serien er jo så merkelig...Så blir jo samtalene oxo merklige, anderledes... Lost - Season 4 Promo http://www.youtube.com/watch?v=0ou7cWOTXJs...feature=related
Gjest bygdedyret Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Ja, hvor er spoilerne det reklameres for. Jeg vil spoiles for jeg orker ikke følge med på fjernsynet lenger men er samtidig såpass nysgjerrig at jeg gjerne vil være orientert uten å se. Jeg vil bare snylte på andres kunnskap. Jeg mister for fort tålmodigheten med serier som varer i evig tid. En-sesongs-serier er min greie.
Ambivalent Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 For spoilere kan man jo ta en titt på spoilerfix. Eller se på the Fuselage sitt forum. Synd det bare en åtte episoder denne sesongen foreløpig.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Vel, det vi vet fra sesong 4 så langt (som jeg kommer på): Hurley, Jack, Kate + 3 til drar tilbake til USA en gang i fremtiden. Hurley var opprinnelig ikke interessert iå være med pga Charlie sa at de ikke skulle stole på de som de trodde kom for å redde de rett før han døde. Så hvorfor Hurley endte opp med å bli med, er usikkert. Vi vet også at en av "the Oceanic 6 (sansynligvis) dør i USA og at dette er en person Kate ikke er særlig begeistret for. Hurley så faren til Jack (og Claire) i den mystiske hytten i stolen til Jacob. Faren kan være Jacob eller ha kontakt med Jacob. Vi vet at damen som landet på øyen i en fallskjerm + hennes 3 hjelpere og helikopterpiloten er på øyen hovedsaklig for å få med seg Ben (mot hans vilje) ikke for å redde Oceanic-folkene. Vi vet at de har tilknyttning til Dharma. Og vi vet at mannen bak denne gruppen i helikopteret oppsøker Hurley og spør han om det er andre overlevende. Det har muligens oppstått noe kluss med tiden. I flashbacket til Myles ser vi at tid og bildene på veggen har forandret seg fra før han besøker den gamle damen til etter han er ferdig. Det spekuleres i om det kan ha skjedd noe med tiden da Desmond vridde nøkkelen om tidligere.
Billy Flynn Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 Leste eit intervju med ein av manusforfattarane på nettet her ein dag, der dei bekreftar at Desmond faktisk reiste i tid..det må med andre ord ha oppstått ein paralell verden, og det forklarar også kvifor flyet blei funne i ein del, og med alle passasjerane døde. Folk i den "virkelige" verda trur altså at alle er døde.
Crash Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Det har ikke begynt i Norge enda, har det vel??
Ambivalent Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det har ikke begynt i Norge enda, har det vel?? LOST begynner på tvNorge onsdag 27.02. Endret 15. februar 2008 av Ambivalent
Crash Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 LOST begynner på tvNorge onsdag 27.02. Takk! En uke igjen bare!
Gjest milkyway Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Ojoj kate har bøffa aaron og sier det er hennes egen! Er claire dau nå da?
Fibonacci Skrevet 23. februar 2008 #14 Skrevet 23. februar 2008 Jeg tenkte også at Claire må være død, hun ville ikke ha gitt slipp på sønnen sin frivillig! Hvem er den siste av Oceanic Six da? Hvis Aaron teller som en av dem, er det bare én igjen som vi ikke vet hvem er, og jeg tipper Michael. Hvis Aaron ikke teller som en av de seks, tror jeg det er Sun og Jin. Rart at Miles ba om akkurat 3.2 mill. dollar fra Ben?
Gjest Mirina Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 Oceanic 6: Hurley, Kate, Jack, Sayid, Michael og Walt.
Fibonacci Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Tipper du, eller er det noe fra en spoiler? Jeg har akkurat sett preview for neste episode (om Desmond på båten og tids-forskjellen) og jeg er utrolig spent! Lurer veldig på hva det er som egentlig skjer med tida på øya...
venus* Skrevet 23. februar 2008 #17 Skrevet 23. februar 2008 Er det noen som vet hvor mange sesonge det skal produseres av Lost? Jeg er egentlig drittlei hele serien..men må vite hvordan det ender
Gjest Mirina Skrevet 23. februar 2008 #18 Skrevet 23. februar 2008 Tipper du, eller er det noe fra en spoiler? Jeg tipper på Michael og Walt, de andre vet vi jo allerede om.
Gjest Gjest_Katie_* Skrevet 24. februar 2008 #19 Skrevet 24. februar 2008 Spoiler Lost! Saiid jobber for Ben Kate har Aron i usa (nåtid),så det betyr jo at de en eller annen gang kommer seg vekk fra øya!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2008 #20 Skrevet 24. februar 2008 Kate og Jack visste vi fra s3 var blandt de som kom seg vekk (senere kjent som "the oceanic 6"). Nå vet vi at Hurley og Sayid er nummer 3&4. Dessuten var det snakk om i denne episdoen eller det "de 8 overlevende". Dermed har sansynligvis 2 av "the others/Ben sin gjeng/båtfolket/Desmund/franske-damen" også komt seg av øyen. Ben vet vi jo pendler litt, men om verden vet om det er uvisst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå