Gå til innhold

Babysitter

Gjest Augustina

Har du babysitter?  

1. 1. Har du babysitter?

• ja
      11
    • nei, men planer om å kjøpe
      1
    • ja, men angrer kjøpet
      1
    • nei, og har ikke planer om å kjøpe
      7

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Ble litt inspirert av tråden om vi lar barna være alene...

Spørsmålet mitt er derfor:

Har dere babysitter?

Selv har jeg ikke babysitter.

Fordi vi bor i en leilighet med soverom og stue vegg i vegg.

Føler at det er litt hysterisk med babysitter så nært...

Vil kanskje føle det annerledes når vi flytter inn i stort hus, men pr. i dag trenger ikke vi en...

Er vi blitt så hysteriske at vi vet ikke hvilke sikkerhets tilltak vi skal sette i gang med?

Vi har jo vokst opp uten at våre mødre hadde disse dippeduttene... :wink:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har babysitter. Bruker den om natten da vesla ligger i et annet rom. Dog sover hun tvers over gangen, men jeg synes det er greit å våkne før hun hyler for da våkner hun skikkelig også. Dessuten er rommet hennes på andre siden hvis jeg er i hagen og hun sover inne og da hører jeg henne ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det og bruker det. Går ut i hagen f.eks og da har jeg den på. Har liten hage og kort veg inn så jeg har ingen betenkligheter med å gå ut. Opplevde noe morsomt en gang dattern min var syk, stilte inn dingsen og gikk å la meg. Ble stadig vekket av sang, lyder osv. men hver gang jeg gikk inn var hun rolig. Etter en stund forsto jeg at det var naboens barn, rett over vegen jeg hørte, bytta kanal og fikk en roligere natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det. Har hatt det siden datteren min var liten - nå er hun snart 3. Vi bor i stort hus med stor hage, og den er i bruk når vi ellers ikke vil høre henne etter leggetid. Synes det fungerer utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Ja, og vi hadde ikke klart oss uten...sover i hver vår ende av et stort hus, og hadde ikke hatt muligheten til å høre henne når hun våkner på natten, ellers!!

Men til de som ikke har men SKAL kjøpe.....vær nøye med valg av babycall....vi er på vår tredje nå....... de to første bare sluttet å virke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vi, og vi har brukt den til begge barna. Vi har riktignok ikke brukt den så mye, mest fordi det ikke har vært noe poeng når stua og soverommet er vegg i vegg. Den har derimot vært super å ha på varme sommerkvelder når vi har sittet ute i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...