Gjest Gjest_Mini_* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er brunette fra naturens side, men farger for å kamuflere grå hår. (er 39 år) Farger hos frisøren, vanligvis kun ettervekst, en gang i blant frisker vi opp resten også. Jeg har hele lengder like nedenfor skuldrene. Nå vurderer jeg å ta noen tynne, lyse striper innimellom for å få lysnet håret noe. Blir det bra å stripe hår som allerede er farget? Har ingen planer om å gjøre dette selv, det blir frisørens jobb altså, vil bare vite om noen har gjort det og kan si noe om resultatet. Sliter striper mer på håret enn farge? Skal ikke ha helt lyse striper, bare lyse/gyldne i mitt ellers mellombrune hår. Vil ha tynne striper som "blander" seg med hårfargen. Hva da når jeg må ta etterveksten som er ganske så grå?
*Enigma* Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er brunette fra naturens side, men farger for å kamuflere grå hår. (er 39 år) Farger hos frisøren, vanligvis kun ettervekst, en gang i blant frisker vi opp resten også. Jeg har hele lengder like nedenfor skuldrene. Nå vurderer jeg å ta noen tynne, lyse striper innimellom for å få lysnet håret noe. Blir det bra å stripe hår som allerede er farget? Har ingen planer om å gjøre dette selv, det blir frisørens jobb altså, vil bare vite om noen har gjort det og kan si noe om resultatet. Sliter striper mer på håret enn farge? Skal ikke ha helt lyse striper, bare lyse/gyldne i mitt ellers mellombrune hår. Vil ha tynne striper som "blander" seg med hårfargen. Hva da når jeg må ta etterveksten som er ganske så grå? Det går helt fint å stripe hår som allerede er farget, ikke noe problem så lenge du lar frisøren gjøre det. Skal du stripe det så må det også holdes ved like i forhold til ettervekst på samme måte som helfarging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå